Konec doby papírové na toaletě

Vodní proud = symbol nového přístupu k toaletám

Sprchová toaleta je určená pro segment uživatelů, kteří hledají kvalitní, stylový a inovativní produkt. Proto jsme navrhli vizuálně vkusnou a zároveň originální kreativu.

Claim „Konec doby papírové“ stručně a výstižně reprezentuje celou kampaň a zároveň podporuje změnu v přístupu k užívání moderní toalety. Ústředním motivem je pak klasický toaletní papír, který se mění ve vodní proud.

GROHE

4,8x vyšší hodnota asistovaných konverzí

Ke kampani jsme vytvořili také brandovou landing page, která blíže představuje produkt a jeho výhody. Návštěvnost jsme přiváděli především z PPC reklam a kampaně na Facebooku. Podařilo se nám přivést kvalitní návštěvnost.

GROHE

 

GROHE případovka

 

GROHE - případová studie

Ještě větší úspěch měly bannery zobrazené u článků, které cílová skupina vyhledávala. Hodnota asistovaných konverzí z kontextového cílení byla 4,8x vyšší než vynaložená částka.

GROHE výsledky
GROHE - případová studie

Konverze přinesl i Facebook

Na Facebooku se nám díky cílení na Look-a-Like publikum podařilo dostat pod 4 Kč za proklik. Kampaň zároveň přinesla pěkných 14 konverzí v podobě koupi sprchových toalet.

GROHE případovka
GROHE PŘÍPADOVKA
GROHE - konec doby papírové

Ani branding nezůstal pozadu

V Adformu nám nejlépe fungovalo cílení na zájem o prémiové produkty se zaměřením na R2B2 weby.

Branding

 

GROHE - konec doby papírové