Vodní proud = symbol nového přístupu k toaletám
Sprchová toaleta je určená pro segment uživatelů, kteří hledají kvalitní, stylový a inovativní produkt. Proto jsme navrhli vizuálně vkusnou a zároveň originální kreativu.
Claim „Konec doby papírové“ stručně a výstižně reprezentuje celou kampaň a zároveň podporuje změnu v přístupu k užívání moderní toalety. Ústředním motivem je pak klasický toaletní papír, který se mění ve vodní proud.
4,8x vyšší hodnota asistovaných konverzí
Ke kampani jsme vytvořili také brandovou landing page, která blíže představuje produkt a jeho výhody. Návštěvnost jsme přiváděli především z PPC reklam a kampaně na Facebooku. Podařilo se nám přivést kvalitní návštěvnost.
Ještě větší úspěch měly bannery zobrazené u článků, které cílová skupina vyhledávala. Hodnota asistovaných konverzí z kontextového cílení byla 4,8x vyšší než vynaložená částka.
Konverze přinesl i Facebook
Na Facebooku se nám díky cílení na Look-a-Like publikum podařilo dostat pod 4 Kč za proklik. Kampaň zároveň přinesla pěkných 14 konverzí v podobě koupi sprchových toalet.
Ani branding nezůstal pozadu
V Adformu nám nejlépe fungovalo cílení na zájem o prémiové produkty se zaměřením na R2B2 weby.