Oznámili jsme Konec doby papírové

Příjemný pocit čistoty a svěžesti, lepší hygiena, prevence zdravotních problémů. Nejen Čechy jsme naučili používat bidety. Jak se nám to povedlo?


Vodní proud = symbol nového přístupu k toaletám

Sprchová toaleta je určená pro segment uživatelů, kteří hledají kvalitní, stylový a inovativní produkt. Proto jsme navrhli vizuálně vkusnou a zároveň originální kreativu.

Claim Konec doby papírové“ stručně a výstižně reprezentuje celou kampaň a zároveň podporuje změnu v přístupu k užívání moderní toalety. Ústředním motivem je pak klasický toaletní papír, který se mění ve vodní proud.

4,8x vyšší hodnota asistovaných konverzí

Ke kampani jsme vytvořili také brandovou landing page, která blíže představuje produkt a jeho výhody. Návštěvnost jsme přiváděli především z PPC reklam a kampaně na Facebooku. Podařilo se nám přivést kvalitní návštěvnost.

 

 

Ještě větší úspěch měly bannery zobrazené u článků, které cílová skupina vyhledávala. Hodnota asistovaných konverzí z kontextového cílení byla 4,8x vyšší než vynaložená částka.

Konverze přinesl i Facebook

Na Facebooku se nám díky cílení na Look-a-Like publikum podařilo dostat pod 4 Kč za proklik. Kampaň zároveň přinesla pěkných 14 konverzí v podobě koupi sprchových toalet.

Ani branding nezůstal pozadu

V Adformu nám nejlépe fungovalo cílení na zájem o prémiové produkty se zaměřením na R2B2 weby.

 

 


Jiří Novák

Jirka má v PROFICIU na starost rozvoj aktivit u největších klientů a vedení našich accountů. Zodpovídá za to, aby tým plnil stanovené marketingové cíle, které povedou k dosažení těch byznysových. To vše tak, aby se klientům investice maximálně vyplácela.

Rádi mezi našimi spokojenými klienty uvidíme i vás