Nevyhazujete peníze z okna?
Ukažme si to na příkladu firmy, která kreativu moc neřeší. Vytvoří neoriginální kampaň, která zapadne mezi ostatní reklamní sdělení a lidé ji tak jednoduše přehlédnou. Přesto firma investuje velké částky do její propagace. Je jasné, že výsledky tomu moc neodpovídají.
Co firma udělá? Změní nastavení reklamy, cílení, kanály. Pořád nic. Vymění se kreativa – podobně nezajímavá, jede se od začátku. Výsledek je stejný. Kreativně-strategickému oku přitom stačí jeden pohled na použité kreativy, aby zjistilo, jestli je něco špatně. Přesvědčte se, že neděláte stejnou chybu.
Úspěšné reklamě předchází promyšlená strategie
Scrollování je nepřítel číslo jedna. Proto je prvním cílem kreativy ten rychlý palec vůbec zastavit. Musí upoutat pozornost. Pokud neuděláte kreativu zajímavou, nikdo si jí ani nevšimne. Jak na to?