Boss Fight jako past na hráče
Klasické soutěže? Ty hráče od stříleček opravdu neodtrhnou. Chatbot mluvící jejich řečí a nabádající k souboji s bossem už by ale mohl. Kampaň jsme doplnili o posty se zajímavostmi z herního světa a promo herního notebooku, který jsme chtěli hráčům ukázat.

Známe svého gamera
Téma chatbota jsme vybrali tak, aby jej znali jak mladší hráči, tak starší generace, která u zrodu gamingu stála. Sáhli jsme proto po hře Counter-Strike: Global Offensive. Její výhodou je, že je známá i laické veřejnosti. Pro nás jednoznačný win-win.

Chatbot v číslech
- 125 000 oslovených uživatelů
- 5 000 soutěžících
- 4 000% nárůst fanoušků
- 0,9 Kč na soutěžícího
- 7 nákupů od soutěžících
Chatbot soutěžícím pokládal otázky ze světa CS:GO. Cílové skupině jsme přizpůsobili celý styl komunikace.

Z toho důvodu jsme také soutěžící pro nápovědu neposílali na další příspěvky na Facebooku nebo webu. Rovnou jsme jim řekli, ať použijí Google. Stejně víme, že budou odpovědi hledat právě tam. Dle zpětné vazby jsme se trefili do černého.

Zaostřeno na počítačové hry a FPS
Pro propagaci na Facebooku jsme využili reklamní účel Zprávy a získali téměř 5 tisíc zahájených konverzací s průměrnou cenou 0,89 Kč. Z cílení nám nejlépe fungovaly zájmy o počítačové hry, Counter Strike nebo FPS. Skvělé výsledky dosahoval také Look-a-Like top 25 % nejaktivnějších návštěvníků webu za posledních 180 dní. U obou cílovek jsme dosahovali CPM pod 15 Kč.
A co s nasbíranými publiky? Pár dní před skončením kampaně jsme zapojeným uživatelům rozeslali zprávu se slevovým kódem. Open Rate byl 98,5 % a CTR na webové stránky pak 34 %.
Co dál? Nejen kvízy, ale i rady
Obrovský potenciál chatbota nenecháváme jen u kvízů. Nasazujeme jej také jako poradce při výběru vhodného produktu nebo služby. Jeho rozšiřující se možnosti dále prozkoumáváme i ve spojení s e-mailingem.