Plnou parou na německý trh

Naší startovní čárou byly špatně fungující kampaně v Německu. Překonali jsme nastavenou laťku, přibrali do týmu správu dalších marketingových kanálů a strategické konzultace. Jak aktuálně posouváme pozici klienta na trhu? 

Kdo je naším spoluhráčem

SportObchod je předním hráčem v e‑commerce segmentu sportovního vybavení. Kromě českého a slovenského trhu je zavedeným prodejcem také v Německu, Rakousku a Švýcarsku.

sportega

Promyšlená taktika se vyplácí

Na začátku spolupráce k nám klient zabruslil s potřebou vyladění kampaní v Německu. Předchozí agentury bohužel neměly s propagací v zahraničí dostatečné zkušenosti a na výsledcích se to podepsalo. Výkon kampaní byl totiž v porovnání s českými zanedbatelný a existoval velký potenciál pro nápravu. 

Naším úkolem bylo dostat se minimálně na úroveň českých kampaní a výhledově je s ohledem na velikost trhu předběhnout. Díky mravenčí práci jsme postupně našli segmenty a produkty, které byly konkurenceschopné právě i v Německu. A výkon kampaní se nám tak podařilo zvýšit řádově o tisíce procent oproti původnímu stavu. Tím jsme dosáhli vytyčeného cíle.

sportobchod

Dobrá souhra je otázkou důvěry

Po tomto úspěchu nám klient přihrál propagaci v Česku a na Slovensku, přidalo se také Rakousko a Švýcarsko. K full servisové spolupráci v rámci konzultací všech online marketingových kanálů už to byl jen krůček. Pomáháme především v otázce organické návštěvnosti a zbožových srovnávačů a aktuální spolupráce je založená především na obchodních výsledcích. 

Do budoucna vidíme potenciál v určitých segmentech především v Německu, což u klienta potvrdili i investoři, kteří do SportObchodu nedávno vstoupili,“ shrnuje account Jiří Novák.
 

Account projektu: Jiří Novák

Jirka v naší agentuře dohlíží na jednotlivé kanály tak, aby klientům přinášely maximální výkon. Kromě péče a rozvoje aktivit klíčových klientů také řídí Performance oddělení. Pokud zrovna není v Brně, vede PROFICIO kancelář v Českých Budějovicích.