Kdo je naším spoluhráčem
Sportega (dříve SportObchod) je předním hráčem v e-commerce segmentu sportovního vybavení. Kromě českého a slovenského trhu je zavedeným prodejcem také v Německu, Rakousku a Švýcarsku.
Promyšlená taktika se vyplácí
Na začátku spolupráce k nám klient zabruslil s potřebou vyladění kampaní v Německu. Předchozí agentury bohužel neměly s propagací v zahraničí dostatečné zkušenosti a na výsledcích se to podepsalo. Výkon kampaní byl totiž v porovnání s českými zanedbatelný a existoval velký potenciál pro nápravu.
Naším úkolem bylo dostat se minimálně na úroveň českých kampaní a výhledově je s ohledem na velikost trhu předběhnout. Díky mravenčí práci jsme postupně našli segmenty a produkty, které byly konkurenceschopné právě i v Německu. A výkon kampaní se nám tak podařilo zvýšit řádově o tisíce procent oproti původnímu stavu. Tím jsme dosáhli vytyčeného cíle.
Dobrá souhra je otázkou důvěry
Po tomto úspěchu nám klient přihrál propagaci v Česku a na Slovensku, přidalo se také Rakousko a Švýcarsko. K full servisové spolupráci v rámci konzultací všech online marketingových kanálů už to byl jen krůček. Pomáháme především v otázce organické návštěvnosti a zbožových srovnávačů a aktuální spolupráce je založená především na obchodních výsledcích.
„Do budoucna vidíme potenciál v určitých segmentech především v Německu, což u klienta potvrdili i investoři, kteří do Sportega nedávno vstoupili,“ shrnuje account Jiří Novák.