S příchodem roku 2024 taktéž přišlo do PPC a marketingu obecně celá řada novinek. Mění se legislativa upravující ochranu soukromí a uživatelských dat, AI se stala nedílnou součástí kampaní a v neposlední řadě se dají sledovat i nové vzorce chování spotřebitelů.
Co bude v roce 2024 a v dalších letech pro úspěch klíčové? Plné využití reklamy nezasahující do soukromých dat uživatelů, oslovování na nových platformách, jako je TikTok, a využití nových reklamních formátů.
Pokud se dokážete rychleji a lépe přizpůsobit novým přísnějším pravidlům (díky včasnému přijetí a testování), budete mít příležitost zazářit.
Automatizace AI: Redefinování efektivity a (možná) přesnosti
Rok 2023 byl rokem nástupu AI v mnoha oborech a PPC rozhodně nebylo výjimkou: Google pokračuje v zavádění a prosazování takřka plně automatizovaných typů kampaní, jako je Performance Max a nejnověji Demand Gen. Klíčová slova s širokou shodou v kombinaci s automatizovaným biddingem získávají na významu, nástroje integrované do platformy umožňují automatizovanou tvorbu reklam generovanou AI a algoritmy strojového učení jsou stále sofistikovanější.