Předběhněte konkurenci díky e‑mailovému lovci Mailhunt

Určitě ho využijete pro plánování svých e‑mailingových rozesílek, avšak jeho možnosti vás možná překvapí. Mailhunt totiž e‑maily neodesílá, ale doslova loví. Odchytne, kde co letí do mailboxů, a díky tomu nabízí nepřebernou zásobu dat, srovnání i inspirace. 

Když jsme začali testovat český mailingový nástroj Mailhunt, naše první dojmy byly zprvu smíšené. „K čemu je to dobré?“ ptali jsme se. Mailhunt toho na první pohled nenabízí více, než vám přinese vlastní odběr newsletterů jednotlivých firem. 

Na druhou stranu jeho výhoda spočívá v tom, že všechny tyto e‑maily (a spoustu dalších) shromáždí na jedno místo

Pro monitoring konkurence si nemusíte plnit vlastní inboxy, ani zakládat speciální e‑maily. Se stručnou statistikou navíc jednoduše zjistíte, jak si s v porovnání s konkurencí vedou vaše newslettery.

 

Co všechno Mailhunt umožňuje

Inspirujte se obsahem konkurentů

Podívat se, jak dělají e‑mailing jiné firmy, nikdy nebylo jednodušší. Jde to rychle a bez zahlcování vlastních e‑mailových schránek. Díky srovnání můžete snadno objevit konkurenční výhodu, odlišit se a přijít s něčím, co vám budou ostatní závidět.

Odhalte, jaké předměty fungují

Všichni víme, že předmět e‑mailu musí zaujmout. Díky analýze tisíce použitých předmětů budete vědět, jaká použitá slova, čísla i smajlíci mají největší šanci na úspěch.

Přehledy Mailhunt

Zjistěte, kdy e‑maily posílá konkurence

Napadlo vás, že možná posíláte své e‑maily ve špatný čas? Co když vás konkurence předbíhá a získává tak objednávky dříve? Můžete také porovnat frekvenci odesílání.

Čas rozesílek

Mailhunt kalendář

Objevujte odesílatele podle kategorií nebo hledejte konkrétní weby

Hledání je velmi přehledné. Můžete vybírat podle kategorií, které vás zajímají, nebo se zaměřit na konkrétní weby.

V hledáčku jsou nejen čeští internetoví giganti jako Alza nebo About You, ale i menší obchodníci.

Odběry

Získejte přehled

Na jednom místě uvidíte přehled nástrojů, které používají ostatní firmy. Dozvíte se třeba, že z 53 používaných nástrojů je dominantní Ecomail a Mailchimp.

Objevování

Chcete Mailhunt vyzkoušet? 

Můžete se rozhodnout mezi několika typy registrace:

1. FREE verze

Bude vám stačit, pokud si chcete nástroj osahat a nemáte s ním žádné velké plány.

2. BASIC verze

Střední cesta, která ale nenabízí velké výhody. Pokud vám tarif zdarma nestačí, doporučujeme spíše nejvyšší tarif.

3. PREMIUM verze

Neomezený tarif, se kterým vám nic neuteče. Kdo by nechtěl vědět, jaká esa má konkurence v rukávu? 

Dejte mu šanci

Sledovat konkurenci může působit trochu zákeřně, ale na druhou stranu jde o důležitou aktivitu pro udržení konkurenceschopnosti

Mailhunt navíc neprozrazuje nic, co byste si nemohli zjistit vlastním odběrem newsletterů. Jeho používání je ale určitě pohodlnější a stojí za vyzkoušení.


Dominik Janoušek

Od správy sociálních sítí a copywritingu jsem volně přešel ke tvorbě e‑mailingových kampaní. Jaké jsou moje postřehy a tipy z praxe? To se dozvíte v článcích. ;)