Výrazný růst tržeb navzdory nepříznivé situace na trhu? Umíme! Pro značku luxusní kosmetiky Rituals jsme namíchali fungující recepturu ve složení brandbulding, vyladěné výkonnostní kampaně a aktivní testování trendů na sociálních sítích.
Průkopník v luxusní kosmetice
Značka Rituals byla založena v roce 2000 a stala se první značkou na světě, která uvedla kombinaci luxusní domácí a tělové kosmetiky. Vyvíjí vysoce kvalitní produkty k obohacení těla i duše: luxusní produkty od kosmetiky určené pro péči o tělo a pleť, po vonné svíčky, parfémy a čaje.
Rozkaz zněl jasně: Růst proti proudu
V loňském a předloňském roku spolupráce, která trvá již od roku 2017, jsme čelili nesnadné situaci. Nejen stagnaci segmentu, ale ostatně i propadu celého e-commerce trhu.
Klient však měl jasnou představu o plnění cílů – chtěl meziroční růst tržeb o 20 až 30 %.