Formáty kreativy pro Sklik
Bannery
Branding
Nejlepší formáty bannerů podle proklikovosti (seřazeno od nejvyšší po nejnižší)
Nejlepší formáty bannerů pro dosažení maximální vizibility (viditelnosti)
Společné bannery pro Google Ads a Sklik
Kombinovaná reklama
Podmínky pro bannery
- Podporované formáty: GIF, JPG, PNG, HTML5.
- Max. velikost souboru 150 kB.
- Nesmí mít průhledné pozadí.
- U animovaných bannerů nesmí délka animace přesáhnout 30 vteřin.
- U bannerů ve formátu GIF může být snímková frekvence max. 5 snímků/s.
- Grafické reklamy nesmí obsahovat obrázky, které se podobají webovým upozor-
něním či chybovým zprávám.
Doporučené postupy pro nejlepší výkon bannerů:
- Banner obsahuje minimum textu – je založen primárně na zajímavé fotce/grafice a text je pouze ve formě výstižného a srozumitelného sdělení.
- Do banneru nezapomeňte dát výzvu k akci (např. „Zjistit více“, „Přejít na e-shop“ atp.), nepoužívejte však příliš závazná sdělení (např. „Koupit“ apod.).
- Banner obsahuje logo vaší společnosti.
- Banner by neměl obsahovat rámeček.
- Uvádějte ceny, slevy a mimořádné nabídky – uživatelé obecně dobře reagují na
výhodné akce.