Formáty kreativy pro Sklik

Bannery

Bannery

Mobilní bannery

480×300

320×100

300×600

480×480

970×310

300×250

160×600

300×300

970×210

 

728×90

 

 

Rozměry označené tučným písmem jsou základní potřebné formáty.

 

Obrázek – banner

 

Kombinovaná reklama

Podklady pro kombinované reklamy

Podklad

Počet znaků

Poznámka

Krátký titulek

25

První řádek reklamy

Dlouhý titulek

90

Stejné sdělení jako krátký titulek, ale více rozvedené

Popisek

90

Doplňuje titulek a vyzývá uživatele k určité akci

Název firmy

25

Obchodní název / značka

Cílová URL adresa

1024

Adresa stránky, na kterou se uživatel po kliknutí na reklamu dostane

 

Typ

Minimální rozměr

Doporučený rozměr

Maximální velikost souboru

Obrázek (obdélník)

600×314

1200×628

1 MB

Obrázek (čtverec)

300×300

1200×1200

1 MB

Logo (obdélník)

512×128

1200×300

1 MB

Logo (čtverec)

128×128

1200×1200

1 MB

 

Pro kombinovanou reklamu je zapotřebí dodat veškeré výše zmíněné podklady.

 

Obrázek – kombinovaná reklama 

 

Branding

Rozměr: 2000x1400

  • max. velikost: 500 kB
  • hlavní sdělení se musí nacházet nahoře v prostoru 1366x720 px
  • text nesmí zabírat více než 1/2 viditelné plochy

Zde najdete nástroj pro kontrolu viditelných oblastí.

 

Společné bannery Google Ads a Sklik

Bannery

Mobilní bannery

300×600

320×100

160×600

300×250

728×90

 

 

Nejlepší formáty

Nejlepší formáty bannerů podle proklikovosti 
(seřazeno od nejvyšší po nejnižší)

320×100

480×480

480×300

300×600

300×300

300×250

970×310

2000×1400

970×210

160×600

728×90

 

Nejlepší formáty bannerů pro dosažení maximální vizibility (viditelnosti)

300×250

300×300

480×300

480×480

970×310

 

Podmínky pro všechny bannery

  • Podporované formáty: .GIF, .JPG, .PNG, .HTML5.
  • Max. velikost souboru: 150 kB.
  • Nesmí mít průhledné pozadí.
  • U animovaných bannerů nesmí délka animace přesáhnout 30 vteřin.
  • U bannerů ve formátu .GIF může být snímková frekvence max. 5 snímků/​s.
  • Grafické reklamy nesmí obsahovat obrázky, které se podobají webovým upozorněním či chybovým zprávám.

 

Doporučujeme

  • Dejte do banneru minimum textu – má být založen primárně na zajímavé fotce/​grafice a text je pouze ve formě výstižného a srozumitelného sdělení.
  • Nezapomeňte do banneru vložit výzvu k akci (např. „Zjistit více“, „Přejít na e-shop“ atp.), nepoužívejte však příliš závazná sdělení (např. „Koupit“ apod.).
  • Zahrňte do banneru logo vaší společnosti.
  • Banner by neměl obsahovat rámeček.
  • Uvádějte ceny, slevy a mimořádné nabídky – uživatelé obecně dobře reagují na výhodné akce.

 

Potřebujete bannery? Rádi je pro vás zpracujeme! Neváhejte se tedy obrátit na svého Client Success Managera.