Přejít na obsah

Formáty kreativy pro Sklik

 

Bannery

Branding

Kontrola viditelných oblastí (odkaz v tabulce)

Nejlepší formáty bannerů podle proklikovosti (seřazeno od nejvyšší po nejnižší)

Nejlepší formáty bannerů pro dosažení maximální vizibility (viditelnosti)

Společné bannery pro Google Ads a Sklik

Kombinovaná reklama

Podmínky pro bannery

  • Podporované formáty: GIF, JPG, PNG, HTML5.
  • Max. velikost souboru 150 kB.
  • Nesmí mít průhledné pozadí.
  • U animovaných bannerů nesmí délka animace přesáhnout 30 vteřin.
  • U bannerů ve formátu GIF může být snímková frekvence max. 5 snímků/​s.
  • Grafické reklamy nesmí obsahovat obrázky, které se podobají webovým upozor-                   
    něním či chybovým zprávám.

Doporučené postupy pro nejlepší výkon bannerů:

  • Banner obsahuje minimum textu – je založen primárně na zajímavé fotce/​grafice a text je pouze ve formě výstižného a srozumitelného sdělení.
  • Do banneru nezapomeňte dát výzvu k akci (např. „Zjistit více“, „Přejít na e-shop“ atp.), nepoužívejte však příliš závazná sdělení (např. „Koupit“ apod.).
  • Banner obsahuje logo vaší společnosti.
  • Banner by neměl obsahovat rámeček.
  • Uvádějte ceny, slevy a mimořádné nabídky – uživatelé obecně dobře reagují na                   
    výhodné akce.