Formáty kreativy pro YouTube

Formáty

Rozměry

Čtverec

1:1

Na výšku

9:16

Na šířku

16:9

 

Rozlišení pro poměr stran 16:9

4320p (8K)

7680 × 4320

2160p (4K)

3840 × 2160

1440p (2K)

2560 × 1440

1080p (HD)

1920 × 1080

720p (HD)

1280 × 720

480p (SD)

854 × 480

360p (SD)

640 × 360

240p (SD)

426 × 240

 

Vertikální video

 

Video na výšku při úvodním zobrazení videa

Obrázek – vertikální video

 

Čtvercové video při úvodním zobrazení videa

Obrázek – čtvercové video

 

Safe zone landscape

Obrázek – Horizontální Safe Zone
Obrázek – Vertikální Safe Zone

 

Doporučujeme

  • Neumisťujte hlavní sdělení do horních 10 % a dolních 25 % plochy videa, pokud chcete, aby se v reklamě na výšku zobrazovala zákazníkům větší část sdělení. V případě oříznutí videa jsou totiž nejčastěji odstraněny právě tyto oblasti.
  • Oslovte zákazníky na mobilech
    • Širší škála podkladů
    • Více prostoru k prezentaci, jestliže diváci drží telefony ve svislé poloze
    • Více než 70 % času na YouTube je skrz mobil
  • Diverzifikace videoreklam - používejte videa s různým poměrem stran, aby se reklamy zobrazovaly optimálně na různých zařízeních.

 

Potřebujete bannery? Rádi je pro vás zpracujeme! Neváhejte se tedy obrátit na svého Client Success Managera.