Formáty kreativy pro YouTube
Formáty
Rozměry |
|
Čtverec |
1:1 |
Na výšku |
9:16 |
Na šířku |
16:9 |
Rozlišení pro poměr stran 16:9 |
|
4320p (8K) |
7680 × 4320 |
2160p (4K) |
3840 × 2160 |
1440p (2K) |
2560 × 1440 |
1080p (HD) |
1920 × 1080 |
720p (HD) |
1280 × 720 |
480p (SD) |
854 × 480 |
360p (SD) |
640 × 360 |
240p (SD) |
426 × 240 |
Vertikální video
Video na výšku při úvodním zobrazení videa
Čtvercové video při úvodním zobrazení videa
Safe zone landscape
Doporučujeme
- Neumisťujte hlavní sdělení do horních 10 % a dolních 25 % plochy videa, pokud chcete, aby se v reklamě na výšku zobrazovala zákazníkům větší část sdělení. V případě oříznutí videa jsou totiž nejčastěji odstraněny právě tyto oblasti.
- Oslovte zákazníky na mobilech
- Širší škála podkladů
- Více prostoru k prezentaci, jestliže diváci drží telefony ve svislé poloze
- Více než 70 % času na YouTube je skrz mobil
- Diverzifikace videoreklam - používejte videa s různým poměrem stran, aby se reklamy zobrazovaly optimálně na různých zařízeních.