S Top-obaly.cz rosteme ve dvouciferných hodnotách

Důvěra. Na té si zakládáme a víme, že tvoří klíčovou část naší práce. Pokud se nám s klientem podaří vybudovat silný, stabilní vztah, pozitivně se to projeví i na jeho byznysových výsledcích. Přečtěte si více o tom, jak už 6 let pomáháme v rozvoji e-shopu Top-obaly.cz.


Koho jsme sbalili

Top-obaly.cz patří mezi přední e-commerce hráče na trhu s obaly a kancelářskými materiály. Jsme velmi pyšní na to, že jsou jedním z našich prvních klientů a spolupráce trvá už více než 6 let. Od začátku je naším společným cílem neustálý růst e-shopu. 

Malými krůčky k silnému byznysu

V tomto segmentu jsme hned od počátku viděli potenciál především v retenčním chování zákazníků. Ideální cílovou skupinou byly například menší e-shopy a firmy, které budou nakupovat pravidelně. U těch se vyplatí při akvizici jít za hranu absolutní marže z prvního nákupu. Proto jsme zvolili poměrně agresivní strategii v PPC kampaních a nebáli se výrazně přebidovávat konkurenci.

Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Už 6 let se nám daří držet meziroční nárůst výkonu kampaní v desítkách procent. Úspěch na českém a slovenském trhu nám ale nestačil, a tak jsme se spolu s klientem rozhodli expandovat do Polska.

Polský trh nás zpočátku mírně překvapil agresivní cenovou politikou. Rozvoj nebyl tak rychlý, jak jsme předpokládali. Jedná se ale o nejrychleji rostoucí trh (s ohledem na jeho velikost) a vybojovali jsme si na něm svůj prostor k uživení. Ambice expandovat do dalších zemí Evropy tak máme i do budoucna

expanze

Je libo all-in-one?

Jak už to u většiny našich klientů bývá, při vzájemné spokojenosti rádi rozšiřujeme spolupráci i do dalších oblastí. Díky nativním inzerátům a prémiovým plochám v RTB Adform pracujeme na budování značky a image odborníka. Pomohli jsme rozjet obsahový marketing a postupně zvedáme i organickou návštěvnost.

U Top-obaly.cz bylo klíčové hned prvotní nastavení cílů. To se nám podařilo především díky tomu, že nás klient vnímá jako opravdového byznys partnera. Nejsme pouze dodavatelem PPC kampaní, jehož cílem je plnit zadané PNO, ale strategickým partnerem,“ upřesňuje account projektu Jiří Novák.


Account projektu: Jiří Novák
Jirka v naší agentuře dohlíží na jednotlivé kanály tak, aby klientům přinášely maximální výkon. Kromě péče a rozvoje aktivit klíčových klientů také řídí Performance oddělení. Pokud zrovna není v Brně, vede PROFICIO kancelář v Českých Budějovicích.

Rádi mezi našimi spokojenými klienty uvidíme i vás