Ze školení si odnesete, jak můžete využít moderní trendy v e-mailingu, jako je automatizace, personalizace a segmentace. Víme, že teorie není vše a důležitá je hlavně praxe. Proto si všechno ukážeme i prakticky přímo v jednom z nejoblíbenějších e-mailových nástrojů - v MailChimpu.
Na kurzu se naučíte
- Jak zvolit vhodný e-mailingový nástroj.
- Jak získat e-mailové adresy a přetvořit je v zákazníky.
- Jak vhodně komunikovat se zákazníky.
- Jak uživatele v databázi vhodně segmentovat.
- Vytvořit kampaň a responzivní šablonu.
- Využívat automatizaci, personalizaci a segmentaci.
- Jak vyhodnotit odeslanou kampaň.
- Praktické postupy, které budete moct ihned zavést.
Školení přichystáme na míru vašim potřebám. Nebudeme opakovat to, co už znáte. Zaměříme se na oblasti, které jsou pro vás nové nebo si v nich nejste jistí. Na všem se před samotným školením společně domluvíme a určíme cíle, které má školení splnit.
Pro koho je workshop vhodný?
Školení je především určeno markeťákům, vlastníkům webů, manažerům a podnikatelům. Zkrátka všem, kteří to myslí s e-mail marketingem vážně.
Cena workshopu
Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte navíc:
- Informační materiály,
- bezplatné konzultace 14 dní po workshopu,
- certifikát o absolvování školení.
Kde školení proběhne
Máme pro vás přichystanou školicí místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.