Jak strategicky řídit online marketing
Na workshopu poznáte všechny možnosti digitálního marketingu a jejich potenciál pro vás. Projdeme jednotlivé kanály (search, display, remarketing, social) a ukážeme vám, jak správně nastavit strategii a vyhodnocovat výkonnost.
Na kurzu se naučíte
- Oslovit cílovou skupinu v jednotlivých fázích nákupního rozhodování.
- Ukrojit si maximum z vyhledávání.
- Využívat remarketing i programatický nákup display a video kampaní.
- Stavět inbound, social a obsahovou strategii.
- Vyhodnotit vše od výkonnosti webu po návratnost kampaní.
Školení přichystáme na míru vašim potřebám. Nebudeme opakovat to, co už znáte. Zaměříme se na oblasti, které jsou pro vás nové nebo si v nich nejste jistí. Na všem se před samotným školením společně domluvíme a určíme cíle, které má školení splnit.
Pro koho je workshop vhodný?
Znalost nastavení digitální strategie ocení především majitelé firem nebo vedení marketingu. Zkrátka ti, kdo přímo rozhodují o marketingu a investicích do něj.
Školení nám dalo jak základní přehled v pestrém terénu online marketingu, tak konkrétní impulsy, kam směřovat. Oceňujeme, že PROFICIO přizpůsobilo školení naší úrovni a potřebám a nebyl problém zastavit se u témat, která nás zrovna pálí. Naši pozornost tím nasměrovali správným směrem.
Dominik Řihák, Gabriela Kodysová
Cena workshopu
Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte navíc:
- Informační materiály,
- bezplatné konzultace 14 dní po workshopu,
- certifikát o absolvování školení.
Kde školení proběhne
Máme pro vás přichystanou školicí místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.