Na kurzu se naučíte
Budeme se věnovat všemu, co potřebujete k používání GTM a pro nasazování různých měřících kódů. Probereme základní funkcionality a pojmy, které budete při nasazování měřících značek potřebovat. Projdeme si až 90 % všech základních kódů, které pravděpodobně budete kdy potřebovat. Na konkrétních příkladech implementace si vysvětlíme základní pojmy a možnosti, které nástroj nabízí.
Zjistíte:
- Proč používat Google Tag Manager a všechny jeho benefity
- Základní pojmy a orientace v rozhraní Google Tag Manageru
- Jak nasadit základní značky jako je měření stránek v Google Analytics, remarketing nebo měření konverzí v PPC systémech
- Implementace měření různých událostí v Google Analytics
- Jak nasadit Facebook Pixel a další události
- Použití datové vrstvy ke sledování určitých akcí
- Jak snadno měřit přehrání YouTube videa vloženého u vás na webu
- Importování značek z jednoho účtu do druhého
- Jak se neztratit ani ve větším účtu s mnoha značkami
- Jak efektivně měřící značky publikovat bez rizika a chyb
Osnova školení
Úvod do Správce značek Google
- Co můžete implementovat a jak to ovlivňuje vaši marketingovou strategii
- Značky (Tags), spouštěče (Triggers) a proměnné (Variables)
- Uživatelské rozhraní a správa
Google Analytics a Správce značek Google
- Značky Google Analytics (zobrazení stránky a události)
- Nastavení elektronického obchodu pro Google Analytics
Automatické události
- Měření automatických událostí (např. Link, Click, Form Submit, Scroll a YouTube)
- Proměnné automatické události (např. Element Class, Element ID, Element URL a Element Text)
Další konfigurace
- Značky pro měření PPC systémů (Sklik, Ads, FB, Integrace Floodlight značek a GTM)
- Vlastní značky (Custom HTML) pro implementaci vlastního skriptu
- Datová vrstva
Ladění a publikování
- Verze ve Správci značek Google
- Možné chyby nebo problémy
Pro koho je workshop vhodný?
Školení je určeno všem, kteří s tímto nástrojem přicházejí do styku a chtějí se s ním naučit správně pracovat. Můžete být PPC specialista, vývojář, markeťák nebo třeba začínající webový analytik.
Pokud žádné zkušenosti nemáte, nemusíte se bát. Školení začíná obecným seznámením s GTM. Následně se dostaneme k tématům mírně pokročilým, které se budou hodit i uživatelům, kteří už vědí, jak v GTM nasadit základní kódy a chtějí se naučit více.
Cena workshopu
Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte:
- Informační materiály, praktické šablony
- Bezplatné konzultace 14 dní po workshopu
- Certifikát o absolvování školení
Kde školení proběhne
Máme pro vás přichystanou školící místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi případně přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.
Kapacita školení není z naší strany striktně omezena. Abychom však mohli pracovat efektivně a zaručit individuální přístup k uchazečům, doporučujeme maximálně 12 lidí.