Měření webu pomocí Google Tag Manager

V rámci školení vám ukážeme, jak převzít kontrolu nad vaší marketingovou analytikou a rychle nasadit potřebné značky na web. Projdeme s vámi každou část nástroje Google Tag Manager (GTM), a to včetně pokročilejších funkcí.

Na kurzu se naučíte

Budeme se věnovat všemu, co potřebujete k používání GTM a pro nasazování různých měřících kódů. Probereme základní funkcionality a pojmy, které budete při nasazování měřících značek potřebovat. Projdeme si až 90 % všech základních kódů, které pravděpodobně budete kdy potřebovat. Na konkrétních příkladech implementace si vysvětlíme základní pojmy a možnosti, které nástroj nabízí.

Zjistíte:

  • Proč používat Google Tag Manager a všechny jeho benefity
  • Základní pojmy a orientace v rozhraní Google Tag Manageru
  • Jak nasadit základní značky jako je měření stránek v Google Analytics, remarketing nebo měření konverzí v PPC systémech 
  • Implementace měření různých událostí v Google Analytics
  • Jak nasadit Facebook Pixel a další události 
  • Použití datové vrstvy ke sledování určitých akcí
  • Jak snadno měřit přehrání YouTube videa vloženého u vás na webu
  • Importování značek z jednoho účtu do druhého
  • Jak se neztratit ani ve větším účtu s mnoha značkami
  • Jak efektivně měřící značky publikovat bez rizika a chyb

 

Lukáš Vožda

Osnova školení

Úvod do Správce značek Google

  • Co můžete implementovat a jak to ovlivňuje vaši marketingovou strategii
  • Značky (Tags), spouštěče (Triggers) a proměnné (Variables)
  • Uživatelské rozhraní a správa

Google Analytics a Správce značek Google

  • Značky Google Analytics (zobrazení stránky a události)
  • Nastavení elektronického obchodu pro Google Analytics

Automatické události

  • Měření automatických událostí (např. Link, Click, Form Submit, Scroll a YouTube)
  • Proměnné automatické události (např. Element Class, Element ID, Element URL a Element Text)

Další konfigurace

  • Značky pro měření PPC systémů (Sklik, Ads, FB, Integrace Floodlight značek a GTM)
  • Vlastní značky (Custom HTML) pro implementaci vlastního skriptu
  • Datová vrstva

Ladění a publikování

  • Verze ve Správci značek Google
  • Možné chyby nebo problémy

Pro koho je workshop vhodný?

Školení je určeno všem, kteří s tímto nástrojem přicházejí do styku a chtějí se s ním naučit správně pracovat. Můžete být PPC specialista, vývojář, markeťák nebo třeba začínající webový analytik. 

Pokud žádné zkušenosti nemáte, nemusíte se bát. Školení začíná obecným seznámením s GTM. Následně se dostaneme k tématům mírně pokročilým, které se budou hodit i uživatelům, kteří už vědí, jak v GTM nasadit základní kódy a chtějí se naučit více. 

Cena workshopu

Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte:

  • Informační materiály, praktické šablony
  • Bezplatné konzultace 14 dní po workshopu
  • Certifikát o absolvování školení

Kde školení proběhne

Máme pro vás přichystanou školící místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi případně přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.

Kapacita školení není z naší strany striktně omezena. Abychom však mohli pracovat efektivně a zaručit individuální přístup k uchazečům, doporučujeme maximálně 12 lidí.


Kdo vás provede školením?

Lukáš Vožda

Zodpovídám za analytické oddělení PROFICIA. Mým posláním je, aby naše agentura držela krok s nejmodernějšími trendy v oblasti analytiky a technologií jako Google Cloud nebo Power BI.

Máte zájem o toto školení? Kontaktujte nás.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.
Ozveme se vám do 48 hodin.