Můžeme společně projít hlavní sociální sítě, nebo se do hloubky zaměřit na jednu. Je to jen na vás.
Na kurzu se naučíte
- K čemu sociální sítě lidem slouží a jak toho využít pro firmu.
- Jaké sociální sítě jsou u nás nejpoužívanější.
- Specifika a možnosti propagace na jednotlivých sítích.
- Tipy pro co nejefektivnější využití.
- Příklady z praxe, jak to dělat a jak ne.
Na konci školení budete vědět, jak s propagací začít i jak ji správně vyhodnotit a výsledky použít k neustálému zlepšování. Dostanete konkrétní tipy, které můžete hned uvést do praxe.
Školení přichystáme na míru vašim potřebám. Nebudeme opakovat to, co už znáte. Zaměříme se na oblasti, které jsou pro vás nové nebo si v nich nejste jistí. Na všem se před samotným školením společně domluvíme a určíme cíle, které má školení splnit.
Co si povíme o Facebooku
Během školení se podíváme na fungovaní sociální sítě Facebook a vysvětlíme si pravidla komunikace na této síti. Naučíte se, jak pracovat s firemními příspěvky, co funguje na fanoušky a co je naopak dobré nedělat vůbec. Ukážeme si, jak tvořit efektivní příspěvky, jaké nástroje Facebook nabízí a jak může tato sociální síť podpořit vaše podnikání.
- Jak vypadá český Facebook a jaké místo má mezi ostatními sociálními sítěmi
- Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží
- Jak vytvořit a spravovat firemní stránku
- Jak propojit firemní aktivity s aktivitami na sociálních sítích
- Jak komunikovat a nekomunikovat na Facebooku
- Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku
- Jak řešit krizové situace
Seznámíme vás s LinkedInem
V průběhu kurzu se naučíte, jak aktivně využívat sociální síť LinkedIn. Společně probereme uživatelské základy LinkedInu, nastavení soukromých i firemních profilů, jejich specifika a efektivní fungování. Začneme hezky od základu a skončíme pokročilejšími tipy pro aktivní uživatele.
- Co je to LinkedIn a proč by měl zajímat každou firmu
- Základy LinkedInu – vytvoření účtu, tvorba obsahu, hlavní stránka
- Osobní profil a jeho nastavení – na co si dávat pozor, čeho se vyvarovat
- Kontakty a jejich správa – hledání na LinkedInu, navazování komunikace
- Skupiny na LinkedInu
- Firemní profily – vytvoření a správa firemního profilu, rozdíl mezi osobním a firemním účtem
- Placené varianty a propagace
Představíme si Instagram
Krok za krokem si projdeme to, jak Instagram založit a rozvíjet svůj profil – ať už osobní nebo firemní. Poradíme, jak se na Instagramu prosadit, naučíte se tvořit příspěvky přesně pro tuto sociální síť. Vysvětlíme si také, jaké odlišnosti tato sociální síť má, kdo jsou její uživatelé a co chtějí na Instagramu vidět. Nečekejte teoretickou nalejvárnu – zaměříme se na různé praktické tipy a triky.
- Co je to Instagram, čím se liší od ostatních sociálních sítí
- Jak založit účet na Instagramu, čím ho na počátku naplnit, na co si dát pozor
- Jaký typ obsahu přidávat, co jsou to Stories a jak je využít
- Co na Instagramu z hlediska obsahu funguje a nefunguje
- Jak si poradit s hashtagy a proč jsou jednou z nejdůležitějších věcí
- Jak vyhodnocovat působení na Instagramu
- Jak provázat Instagram, další sociální sítě a firemní aktivity
- Kudy na správu více účtů
- Jaké užitečné nástroje pro Instagram stojí za používání, placené i neplacené.
A podívat se spolu můžeme i na TikTok, YouTube nebo Twitter.
Pro koho je workshop vhodný?
Informace ze školení budou přínosem pro podnikatele, markeťáky a všechny, kdo řeší propagaci firmy od budování značky až po zvýšení návštěvnosti webu. Workshop by měl navštívit každý, kdo se chce naučit využívat sociální sítě správně.