Pište líp!

Na workshopu copywritingu si ukážeme, jak psát texty pro online svět. Projdeme si celý proces od přípravy přes samotné psaní až po vyhodnocení. Dostanete konkrétní ukázky toho, co našim klientům funguje a doporučení, jak by měla komunikovat vaše firma. 

Na kurzu se naučíte

  • Uspořádat si informace pro vznikající text.
  • Vytvářet obsah, který se lidem dobře čte a snadno se v něm orientují.
  • Vést textem uživatele ke stanoveným cílům.
  • Psát pro konkrétní média (web, e-mail, soc. sítě, reklamní kampaně)
  • Vyhodnocovat úspěšnost obsahu.

V průběhu školení si všechno hned vyzkoušíte a vytvoříte nové texty pro vaši firmu.

Školení přichystáme na míru vašim potřebám. Nebudeme opakovat to, co už znáte. Zaměříme se na oblasti, které jsou pro vás nové nebo si v nich nejste jistí. Na všem se před samotným školením společně domluvíme a určíme cíle, které má školení splnit.

Martin Smutek

Pro koho je workshop vhodný?

Školení copywritingu by měl navštívit každý, kdo plánuje psát texty na internet. Od podnikatelů, přes online markeťáky, správce sociálních sítí až po začínající copywritery, kteří hledají způsob, jak rychle zlepšit své dovednosti pod vedením odborníka.

Školení od PROFICIA je kvalitní investice. Dostal jsem velmi dobré základy, které by neměly chybět nejen copywriterům, ale ani markeťákům a podnikatelům, kteří si chtějí texty psát. Teorie byla podpořena praxí a nejvíc mě potěšila inspirace, se kterou jsem z kurzu odcházel.

Max Dužek

Cena workshopu

Cena čtyřhodinového workshopu je 20 000 Kč bez DPH. Za ně získáte navíc:

  • Informační materiály,
  • bezplatné konzultace 14 dní po workshopu,
  • certifikát o absolvování školení.

Kde školení proběhne

Máme pro vás přichystanou školicí místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.


Kdo vás provede školením?

Tereza Paďourová

Vystudovala žurnalistiku a mediální studia, na čas dokonce zakotvila v redakci. Po nějaké době se nechala zlákat bouřlivými vodami online marketingu a PR, ve kterých brouzdá od roku 2015. Začínala jako copywriter, dnes připravuje komplexní obsahové strategie, školení a stará se o celkovou komunikaci klientů.

Máte zájem o toto školení? Kontaktujte nás.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.
Ozveme se vám do 48 hodin.