Na kurzu se naučíte
- Založit reklamní účet a rychle se v něm orientovat.
- Vyznat se v reklamních formátech, účelech propagace a možnostech umístění reklam.
- Stanovovat rozpočty a optimalizovat kampaně.
- Používat FB pixel k měření konverzí a nastavení remarketingu.
- Využívat Business manager, Power editor a katalog produktů.
- Značkovat reklamy a propojit s Google Analytics.
- Automaticky generovat produkty do reklam.
Školení přichystáme na míru vašim potřebám. Nebudeme opakovat to, co už znáte. Zaměříme se na oblasti, které jsou pro vás nové nebo si v nich nejste jistí. Na všem se před samotným školením společně domluvíme a určíme cíle, které má školení splnit.
Pro koho je workshop vhodný?
Kurz je vhodný pro správce firemních stránek na Facebooku. Ocení ho i majitele e-shopů, kteří chtějí z Facebooku vytěžit maximum, lokální provozovatele kaváren, restaurací, cukráren a podobných podniků. Na Facebooku si svoji cílovou skupinu najde každý byznys, proto ať už podnikáte v jakémkoliv oboru, nepodceňujte sílu sociálních médií.