V průběhu 4 hodin si na workshopu vám vysvětlíme, jak se nové GA4 změnilo oproti předchozím UA a odkryjeme vám jejich potenciál. Společně projdeme nejdůležitější přehledy z GA4 a řekneme si, jak výsledná data interpretovat. Budete plnit prakticky zaměřené úkoly pro osvojení základních dovedností. Dozvíte se, odkud se návštěvníci dostávají na váš web, co na něm dělají a jak využíváte peníze investované do reklamy.
Na kurzu se naučíte
- Jak fungují Google Analytics 4, jak s nimi pracovat a najít metriky ze starých GA.
- Jaký je rozdíl v měření Universal Analytics a GA4.
- Jak si upravit předdefinované reporty.
- Jak exportovat data do Google BigQuery a orientovat se v nich.
- Jak fungují prediktivní metriky a modelování dat.
- Jak můžete nově pracovat s publiky.
- Jak si vyhodnotit návštěvnost na vašem webu.
- Jak váš web plní své cíle a kde má slabá místa.
Vše si předvedeme na datech z vašeho webu nebo na ukázkovém účtu. Školení přichystáme na míru vašim potřebám. Nebudeme opakovat to, co už znáte. Zaměříme se na oblasti, které jsou pro vás nové nebo si v nich nejste jistí. Na všem se před samotným školením společně domluvíme a určíme cíle, které má školení splnit.