VELUX má zobrazení bannerů pod kontrolou díky adservingu

Zdržuje vás častá aktualizace bannerů, které distribuujete mnoha prodejcům, e-shopům nebo montážním partnerům? Pro našeho dlouholetého klienta VELUX jsme našli řešení, které práci se změnou bannerů zredukuje na několik kliků.

Reklama díky adservingu
Reklama díky adservingu

Zdržuje vás častá aktualizace bannerů, které distribuujete mnoha prodejcům, e-shopům nebo montážním partnerům? Konec starostí. Pro našeho dlouholetého klienta VELUX jsme našli řešení, které práci se změnou bannerů zredukuje na několik kliků.

Nabídka produktů VELUX zahrnuje mnohem víc než jen střešní okna. Jde o výrobky pro prosvětlení plochých střech, rolety, žaluzie a také inteligentní ovládací prvky do domácností, které v interiérech pomáhají udržet zdravé klima.

V České republice prodej funguje prostřednictvím rozsáhlé distribuční sítě firem, kteří využívají marketingovou podporu od společnosti VELUX. Online reklamní kampaně zahrnují také bannery s aktuální nebo sezónní nabídkou, které se často aktualizují. Při manuální výměně bannerů na webech všech prodejců to představovalo desítky hodin práce a následné kontroly.

Adserving to naservíruje za vás

Jak zajistit hromadnou změnu bannerů na desítkách webů v jedné chvíli? Jako řešení jsme navrhli a realizovali adserving.

Místo bannerů jsou na webech prodejců vložené javascriptové kódy, pomocí kterých se reklamy automaticky zobrazují. Samotné bannery máme nahrané v reklamním systému Adform. 

Výhody adservingu pro VELUX

  • šetří čas a práci velkého množství lidí
  • odpadá komunikace s třiceti webaři jednotlivých prodejců v distribuční síti 
  • všechny kampaně se spouštějí v jednu chvíli, bez zpoždění
  • zobrazuje statistiky jednotlivých kampaní (zobrazení, prokliky, konverze) pro možnost další optimalizace kreativy

Díky adservingu vidíme přehledy a vyhodnocujeme statistiky.

Chcete také zautomatizovat marketingové aktivity, které vás zdržují? Pomůžeme vám.

Chci to probrat

Jak pracujeme s adservingem?

  1. Banner ve formátu jpg, png nebo gif nahrajeme do systému Adform. 
  2. Pro banner vygenerujeme javascriptový kód. 
  3. Na web pak vložíme pouze javascriptový kód, přes který se banner zobrazuje. 

Adform Real Time Bidding (RTB) je platforma, která zastřešuje nákup a prodej display a video reklamy prostřednictvím virtuálních aukcí v reálném čase. Inzerce v Adformu nabízí pro kampaně spoustu možností, které nenajdete v systémech Ads nebo Sklik. 

Takto vypadá javascriptový kód.

Javascriptový kód stačí na web vložit pouze jednou a poté můžeme bannery měnit podle aktuální kampaně. Pro VELUX to znamená velké zjednodušení v distribuci a kontrole spuštěných reklam. 

„Prodejce, který využívá adserving, má na svém webu nebo e-shopu vždy aktuální bannery, které odrážejí naši aktuální kampaň. Nemusí si hlídat termín ukončení kampaně a bannery poté stahovat z webu a nasazovat nové.“

 

Romana Vajdíková, Marketing Coordinator, VELUX

 

Jeden kód vládne všem

U kampaní můžeme po implementaci adservingových kódů na jednom místě měnit kreativy nebo cílové landing pages a timing bez dalšího zásahu programátora na všech webech distributorů. 

Kromě toho vidíme přehledné statistiky jednotlivých bannerů (například počet zobrazení, prokliky nebo konverze) a podle toho dále optimalizuje kreativu.

Reálně zobrazené reklamy na propagaci střešních oken a rolet.

Bannery připravujeme v několika velikostech, mohou být i pohyblivé. Pokud to umožňuje redakční systém partnera, můžeme použít také banner ve slideru.

Na velikosti nezáleží

Máte také na starost velkou distribuční síť prodejců, partnerů nebo servisních firem? Ať jich je deset, sto nebo tisíc, u všech můžeme zajistit fungující adserving a aktuální zobrazení bannerů, a to i napříč různými trhy. Získáte dokonalý přehled a reporting. Ozvěte se a probereme možnosti, jak šetřit váš čas, peníze i práci.

Chci to probrat

RTB
17. 11. 2022