Školení: E-mail marketing od A do Z

E-mailing je kanál s největší návratností investic. Naučte se ho využít na maximum. Na workshopu vám ukážeme, jak získat e-mailové kontakty a přetvořit je v zákazníky. Naučíme vás, jak vytvořit kampaň a moderní, responzivní šablonu s relevantním obsahem pro zákazníka.

Ze školení si odnesete, jak můžete využít moderní trendy v e-mailingu, jako je automatizace, personalizace a segmentace. Víme, že teorie není vše a důležitá je hlavně praxe. Proto si všechno ukážeme i prakticky přímo v jednom z nejoblíbenějších e-mailových nástrojů – v MailChimpu.

Na kurzu se naučíte

  • Jak zvolit vhodný e-mailingový nástroj.
  • Jak získat e-mailové adresy a přetvořit je v zákazníky.
  • Jak vhodně komunikovat se zákazníky.
  • Jak uživatele v databázi vhodně segmentovat.
  • Vytvořit kampaň a responzivní šablonu.
  • Využívat automatizaci, personalizaci a segmentaci.
  • Jak vyhodnotit odeslanou kampaň.
  • Praktické postupy, které budete moct ihned zavést.

Pro koho je workshop vhodný?

Školení je především určeno markeťákům, vlastníkům webů, manažerům a podnikatelům. Zkrátka všem, kteří to myslí s e-mail marketingem vážně.

Cena workshopu

Cena čtyřhodinového workshopu je 5 000 Kč.
Za ně získáte navíc:

  • informační materiály,
  • bezplatné konzultace 14 dní po workshopu,
  • certifikát o absolvování školení.

Kde školení proběhne

Máme pro vás přichystanou školící místnost v našich kancelářích. Samozřejmostí je občerstvení po celý den včetně vynikající kávy a čaje. Rádi přijedeme školit i přímo do vaší společnosti.

Kdo vás provede workshopem?

Luboš Segeťa

Luboš Segeťa

E-mail marketingu se věnuje naplno od roku 2013, kdy zužitkoval své znalosti z tvorby webu a online marketingu právě v e-mailingu. Je také držitelem několika certifikátů: MailChimp Experts, IBM Marketing Cloud Intermediate a HubSpot e-mail marketing.

Máte zájem o tento workshop? Kontaktujte nás.

Vaše údaje použijeme pouze k domluvení schůzky. Ozveme se vám do 48 hodin.