Bannerová reklama

Pomáhá zvyšování znalosti značky, dává prostor kreativitě a dnes má pokročilé možnosti cílení. To je bannerová reklama. Reklamní prostor na internetu je obrovský a stále platí, že hledáním strávíte zlomek času v porovnání s prohlížením stránek, na kterých vždy reklama bude.

 S čím pomáháme:

  • vytvoříme koncept kampaně, kreativní ztvárnění a sdělení bannerů,
  • vybereme vhodné portály a cílení pro zásah cílové skupiny,
  • realizujeme vše od spuštění kampaně po optimalizaci,
  • měříme a vyhodnocujeme návratnost kampaní.

Jaké jsou dnes možnosti?

Placení

Prémiové plochy na nejnavštěvovanějších stránkách se obvykle nakupují po tisících zobrazení (CPT). Pokud budete tvrdě vyjednávat, dostanete nejen ohromné slevy dosahující i 90 %, ale možná si domluvíte i placení za proklik (PPC), které je pravidlem v systémech AdWords a Sklik.
Pokud platíte za proklik, tak se snažíte o maximální relevantnost reklamy. Chcete přece platit jen za prokliky lidí, kteří porozuměli sdělení bannerů a okamžitě vám z webu neodejdou. Opačná situace nastává, pokud platíte za tisíc zobrazení, pak je vám jedno kolik lidí na banner klikne a můžete tak ubrat na relevantnosti a přidat na kontroverzi a agresivitě sdělení.

Cílení

Snahou je optimalizovat umístění reklam tak, aby co nejpřesněji oslovily vaši cílovou skupinu, a to se přímo projevilo v prodejích.

Od nejpřesnějšího po nejobecnější cílení

    1. Remarketing

Označení a segmentace návštěvníků vašich stránek, kterým následně můžete komunikovat vše od slev po novinky. Iniciujete tak jejich návrat na stránky a posilujete pozici své značky.

    1. Real-time bidding

Trend, kam bannerová reklama směřuje, protože cílíte na uživatele a na jeho historické chování na webu.

    1. Konkrétní stránky

Vybíráte konkrétní stránky, kde chcete svoji reklamu zobrazovat. Hledáte ty blízké vašemu oboru, kde předpokládáte výskyt cílové skupiny.

    1. Věk a pohlaví

Volíte vhodné parametry podle své cílové skupiny. Reklamní systém je opět určuje na základě cookie a historického chování uživatele na webu.

    1. Zájmy uživatelů

Zaměřujete se na takové zájmy uživatelů, které jsou blízké vašemu oboru podnikání.

    1. Klíčová slova a témata stránek

Cílíte na jednotlivá témata, kterých se stránky týkají nebo v obecnějším případě jen na samotný výskyt klíčových slov v textu stránek.