Dodavatel plynu a elektřiny SPP nás oslovil v roce 2019. Hned na začátku jsem se museli vypořádat s řadou výzev:
- První v podobě souboje s obry energetického trhu.
- Druhou bylo omezení na úrovni rozpočtu pro akvizici odkazů.
- A poslední představovaly limity ladění klíčových vstupních stránek.
I přesto jsme našli společnou cestu, jak projekt posunout dál, ještě před energetickou krizí na českém trhu. Výsledek?
V období 2019 až 2021 jsme v organickém trafficu vyrostli přibližně o 300 procent.
Chcete také svůj brand posunout výrazně dopředu? Dejte nám vědět a podíváme se na to společně.
Cílení v segmentu dodavatelů energií
Jak se nám to povedlo? Společně s klientem jsme definovali cílení, které dávalo smysl z pohledu akvizice. Při výběru frází jsme implicitně používali známé schéma STDC.
Framework nám pomohl identifikovat primární a sekundární témata k cílení.
-
Nejdůležitější větví v tomto směru jsou fráze typu dodavatel energií/elektřiny/plynu (dále jen „e/e/p“).
Sekundární cílení zahrnuje témata porovnávání a změny:
- změna dodavatele e/e/p
- cena e/e/p
- kalkulačka/kalkulátor e/e/p
Terciární segmenty:
- tarify/sazby e/p
- přípojka e/p
- noční proud
- jak topit/čím topit/jak ušetřit
- a další podobné