Co nového umí Adform?

Přinášíme vám shrnutí těch nejzajímavějších novinek z Adformu za 2. čtvrtletí roku 2018. Díky novým partnerům se neustále rozšiřují možnosti inzerce, která se zároveň stává bezpečnější a kvalitnější. Tentokrát bude řeč o brand safety, nových kvalitních publicích pro cílení kampaní a dokonce i o počasí.

Co nového umí Adform?
Co nového umí Adform?

Přinášíme vám shrnutí těch nejzajímavějších novinek z Adformu za 2. čtvrtletí roku 2018. Díky novým partnerům se neustále rozšiřují možnosti inzerce, která se zároveň stává bezpečnější a kvalitnější. Tentokrát bude řeč o brand safety, nových kvalitních publicích pro cílení kampaní a dokonce i o počasí.

Inzerce v Adformu nabízí spoustu možností pro vaše kampaně, které nenajdete v systémech jako AdWords nebo Sklik. Adform patří mezi reklamní platformy, které umožňují plánování a nákup médií, správu a optimalizaci RTB kampaní a také nabízí využití prémiových a Rich Media formátů bannerů. 

Díky možnosti přesného zacílení pomocí segmentů, dat připravených na míru a optimalizaci na základě dat o chování uživatelů v reálném čase můžete zvýšit výkon vašich kampaní. Integrace nových partnerů navíc přispěly k tomu, že reklamní sdělení zasáhnou nejrelevantnější publika při maximálním využití vašeho rozpočtu.

Synchronizace s TV od Mediasynced 

Běží vám reklama v televizi? Nyní máte možnost zasáhnout souběžně diváky i na dalších zařízeních, jako je třeba mobil nebo notebook. Umělá inteligence umožňuje spustit online kampaně zároveň s TV spotem a vy tak oslovíte potenciální zákazníky ve více kanálech naráz. Jaké to má výhody?

  • Posílení televizního sdělení v onlinu pomůže k lepšímu zapamatování značky.
  • CTR zvýšíte o 20 až 200 %, poroste počet nových návštěvníků webu a také počet konverzí po zobrazení reklamy.
  • Zasáhnete více uživatelů. Například ty, kteří TV reklamu právě nesledují, ale jsou třeba na mobilu.

Řízení kampaní v závislosti na počasí (Mediasynced)

Má na vaše prodeje vliv počasí? Nyní můžete řídit kampaně podle jeho aktuálního stavu. V nabídce máte možnosti jako slunečno, déšť, pyly, rychlost větru, UV záření nebo míra znečištění ovzduší. Možné jsou dokonce i nejrůznější kombinace cílení, a to například s teplotou, dny v týdnu nebo časem.

Nové sezónní segmenty pro kontextové cílení kampaní od ADmantX 

Kampaně můžete zacílit například na weby, které se věnují tématům jako Zpět do školy/​na univerzitu, US Open, Halloween, Den díkůvzdání, Black Friday, Vánoce, podzimní móda a další. Využijte tyto možnosti v nadcházející sezóně!

Vylepšení brand safety (ADmantX)

Nechcete, aby se vaše reklamy ukazovaly u nevhodného obsahu? Brand safety vám tuto kontrolu zajistí. Můžete zabránit zobrazování reklam u fake news nebo kategorií obsahu jako jsou přírodní katastrofy, zločiny, nelegální drogy, alkohol a tabákové výrobky, nehody, negativní pocity, zbraně, terorismus nebo zapnout rodičovskou kontrolu. 

Brand safety od ADmantX nabízí celkem 116 segmentů napříč odvětvími. Nemusíte se proto bát, že by se vaše reklamy ocitly tam, kde nechcete.

Vylepšené cílení na e-commerce data 

Advanced audience nabízí možnost využití kvalitních publik cílených na zájmy o e-commerce. Tyto skupiny se formují z velkého množství e-commerce platforem, srovnávačů a oborových webů na základě vzorců chování uživatelů v reálném čase. 

Díky tomu je možné vytvořit publika na míru vašim potřebám. Adform navíc umožňuje pracovat s frekvencí zobrazení reklamy tak, aby kampaně dosahovaly optimální CPO (cost per order) při maximálním využití rozpočtu. 

S Adformem cílíte přesněji 

Pokud inzerujete v AdWords a Skliku, Adform může být zajímavým rozšířením vašich kampaní. Díky této platformě dokážete zasáhnout i specifické segmenty uživatelů, ke kterým byste se v jiných reklamních systémech nedostali, a přinést jim relevantní sdělení.

Pokud si nejste jistí, jak z display kampaní vytěžit maximum, dejte nám vědět. Rádi vám poradíme a časem třeba přichystáme i nějaký workshop. :)

Display reklama
25. 07. 2018