Google pomůže českým firmám s expanzí

Google spouští nový program Grow Export, jehož cílem je podpořit české exportéry pomocí vzdělávání a bezplatných nástrojů. Jedním z nich je například Market Finder v češtině, přidává také novinku My Export Score.

 

Česko patří mezi 20 nejotevřenějších ekonomik světa – podíl exportu na HDP je až 75 % a online na tom má nemalou zásluhu. Možnosti se totiž neustále rozvíjí a digitalizace nebyla nikdy snazší než dnes. V průběhu pandemie COVID-19 navíc rapidně vzrostl počet lidí, kteří nakupují právě online. 

Společnosti tak aktuálně mají skvělou možnost představit svoje produkty na zahraničních trzích. A Google v tom chce českým firmám pomoct díky novému programu

Exportní strategie řešíme i s našimi klienty. Jedním z nich je například Sanitino. Jaké jsou jejich zkušenosti a co jim při expanzi pomohlo? To se dozvíte v rámci online konference, jejíž záznam najdete níže.

 


Tereza Paďourová

Obsah je králem marketingu, tak píšu. Za manžela mám sice copywriting všeho druhu, ale čas od času mu ve vší počestnosti zahýbám se sociálními sítěmi a PR.