Google spouští nový program Grow Export, jehož cílem je podpořit české exportéry pomocí vzdělávání a bezplatných nástrojů. Jedním z nich je například Market Finder v češtině, přidává také novinku My Export Score.
Česko patří mezi 20 nejotevřenějších ekonomik světa – podíl exportu na HDP je až 75 % a online na tom má nemalou zásluhu. Možnosti se totiž neustále rozvíjí a digitalizace nebyla nikdy snazší než dnes. V průběhu pandemie COVID-19 navíc rapidně vzrostl počet lidí, kteří nakupují právě online.
Společnosti tak aktuálně mají skvělou možnost představit svoje produkty na zahraničních trzích. A Google v tom chce českým firmám pomoct díky novému programu.
Exportní strategie řešíme i s našimi klienty. Jedním z nich je například Sanitino. Jaké jsou jejich zkušenosti a co jim při expanzi pomohlo? To se dozvíte v rámci online konference, jejíž záznam najdete níže.