Jak propagovat kosmetický nebo kadeřnický salon na sociálních sítích

Pro Kosmetickou konferenci Alcina jsem si připravil prezentaci o tom, jak se efektivně propagovat na sociálních sítích. Abych minimalizoval obecné informace a předal účastníkům co nejvíce konkrétních rad a tipů, vytvořil jsem si vlastní fiktivní salon. Podívejte se na moji prezentaci a to hlavní, co jsem účastníkům konference kladl na srdce.

Jak propagovat kosmetický nebo kadeřnický salon na sociálních sítích
Jak propagovat kosmetický nebo kadeřnický salon na sociálních sítích

Pro Kosmetickou konferenci Alcina jsem si připravil prezentaci o tom, jak se efektivně propagovat na sociálních sítích. Abych minimalizoval obecné informace a předal účastníkům co nejvíce konkrétních rad a tipů, vytvořil jsem si vlastní fiktivní salon. Podívejte se na moji prezentaci a to hlavní, co jsem účastníkům konference kladl na srdce.

Co se v prezentaci dozvíte?

  • Co všechno si ujasnit a připravit předem.
  • Jak vybrat vhodné sítě.
  • Jak založit a vyplnit profily.
  • Kde brát nápady na obsah.
  • S jakým obsahem začít a jak ho rozšiřovat.
  • Jak využít Youtubery a další influencery.
  • Podle čeho propagaci vyhodnocovat.

https://www.slideshare.net/PROFICIOMarketing/jak-bych-propagoval-svj-sa…

Co je pro kosmetické a kadeřnické salony nejdůležitější?

Hlavní je, abyste byli dohledatelní. Nesnažte se najít honosný název ve francouzském slovníku. Pojmenujte svůj profil tak, jak vás lidi znají. Buďte sví. Vystupujete pod pravým jménem a ukazujte i svou tvář. Ukazujte svou práci a spokojené klienty. Váš profil na sociálních sítích je oknem do vašeho salonu. Starejte se o něj tak, aby do salonu lidi po nahlédnutí chtěli přijít. Konkurence je dnes obrovská a najít nějaké faktické rozdíly je pro lidi čím dál těžší. Čím dál víc se rozhodují podle toho, kdo jim je sympatický a blízký. Buďte sami sebou a přitahujte tak k sobě lidi, kteří se k vám budou rádi vracet. Tím, že budete sami sebou, se odlišíte od ostatních. Ujasněte si, kdo chcete, aby byli vaši zákazníci. Myslete na to při komunikaci na sociálních sítích.