Pro Kosmetickou konferenci Alcina jsem si připravil prezentaci o tom, jak se efektivně propagovat na sociálních sítích. Abych minimalizoval obecné informace a předal účastníkům co nejvíce konkrétních rad a tipů, vytvořil jsem si vlastní fiktivní salon. Podívejte se na moji prezentaci a to hlavní, co jsem účastníkům konference kladl na srdce.
Co se v prezentaci dozvíte?
- Co všechno si ujasnit a připravit předem.
- Jak vybrat vhodné sítě.
- Jak založit a vyplnit profily.
- Kde brát nápady na obsah.
- S jakým obsahem začít a jak ho rozšiřovat.
- Jak využít Youtubery a další influencery.
- Podle čeho propagaci vyhodnocovat.
https://www.slideshare.net/PROFICIOMarketing/jak-bych-propagoval-svj-sa…
Co je pro kosmetické a kadeřnické salony nejdůležitější?
Hlavní je, abyste byli dohledatelní. Nesnažte se najít honosný název ve francouzském slovníku. Pojmenujte svůj profil tak, jak vás lidi znají. Buďte sví. Vystupujete pod pravým jménem a ukazujte i svou tvář. Ukazujte svou práci a spokojené klienty. Váš profil na sociálních sítích je oknem do vašeho salonu. Starejte se o něj tak, aby do salonu lidi po nahlédnutí chtěli přijít. Konkurence je dnes obrovská a najít nějaké faktické rozdíly je pro lidi čím dál těžší. Čím dál víc se rozhodují podle toho, kdo jim je sympatický a blízký. Buďte sami sebou a přitahujte tak k sobě lidi, kteří se k vám budou rádi vracet. Tím, že budete sami sebou, se odlišíte od ostatních. Ujasněte si, kdo chcete, aby byli vaši zákazníci. Myslete na to při komunikaci na sociálních sítích.