Co nejvíc zahýbalo twitterovými účty markeťáků v roce 2018? Vybrali jsme pro vás příspěvky, u kterých se roztrhl pytel se srdíčky a retweety. Jsou seriózní i zábavné, z oboru i ze života. A podle počtu reakcí rozhodně stojí za připomenutí.
Kde se vzaly?
Možná se ptáte, jak jsme vlastně vybrali ty nejpopulárnější statusy. Je to snadné. Dali jsme dohromady hlavní marketingové influencery, které na Twitteru sledujeme a napsali skript v Pythonu, který nám jejich tweety exportoval do tabulek. Do článku jsme pak “jen” vybrali ty s největším počtem srdíček. Máme pro vás ještě jeden žebříček, kde pracujeme s vlastním indexem popularity. O tom ale více až na konci článku, ať se máte na co těšit. Suverénně nejaktivnější byl Vilém Rubeš se 2 765 tweety, pozadu nezůstal ani Pavel Ungr nebo Ondřej Ilinčev. Prošli jsme celkem 7 107 statusů od 35 autorů. A ač se to možná nezdá, je to žrout času. Museli jsme vynechat například zhruba 5 lekcí ve fitku, cestu z Brna do Vodňan nebo oželet dva díly Pána prstenů.
Špetka zajímavostí o Twitteru
- USA, Brazílie, Japonsko a Mexiko. V těchto zemích se Twitter používá nejvíce.
- Každou vteřinu přibude průměrně 6 000 tweetů.
- Na Twitteru je 23 % internetové populace.
- Ve třetím kvartálu roku 2018 přesáhla tato sociální síť 326 milionů aktivních měsíčních uživatelů.
- Za rok 2018 použili uživatelé 125 milionů hashtagů a 500 milionů GIFů.
- Nejvíce retweetovaný příspěvek roku 2018? Napsal ho YouTuber @Rubiu5 a je tak jednoduchý a krátký, jak jen to jde.
- Tři nejpopulárnější účty patří Katy Perry, Justinovi Bieberovi a Barackovi Obamovi.
Těžký život markeťáků
https://twitter.com/dardzi/status/1038070842696065025
***
Freelancer: Kolik hodin týdně děláš?
Zaměstnanec: Čtyřicet.
Freelancer: A od středy do neděle děláš co?— Michelle Losekoot (@Michelle_LSKT) 3. dubna 2018
***
Právě mi dorazila asi 28. pozvánka na GDPR webinář. Už by stačilo …
— David Lörincz 🏝 (@davidlorincz) 9. února 2018
***
Klienti mě pořád učí nové věci. Např. jak zlikvidovat nepohodlného konkurenta: v nákupní špičce, kdy nikdo nestíhá, ho doporučovat svým zákazníkům :-)
— Marek Prokop (@MarekP) 21. února 2018
***
Lidi, přestaňte fňukat, že stojí sociální sítě za hovno a prostě si je vylaďte. Obsah dělají lidi — ti co sledují a ti co píší. Takže se pojďme jednoduše nehádat a idioty přestat sledovat. A máte klid. Humor zas bude humorem a bude #laskyplno ❤️
— Ξliška Vyhnánková (@annaud) 26. října 2018
***
Následujte svou vášeň!
Pokud chcete založit firmu, tak musíte mít vášeň pro budování firmy nikoliv pro svůj obor.
Je to dost důležitý rozdíl.
— Jan Řezáč (@janrezac) 30. července 2018
***
Note to myself: když už si stěžuješ na podpoře, že máš rozjebaný celý shop, ujisti se, že nemáš nastavený zoom v prohlížeči, ať nejsi zbytečně za debila. Gratuluji @Shoptet k profesionální zákaznické podpoře :)
— Martin Matějka (@martinmatejka) 8. února 2018
***
Nějak se ochladilo. Říkám si ve 25 stupních v kavárně u klimatizace.
Pak sem zahlédl fotky z ČR a zase držím hubu.
— David Lörincz 🏝 (@davidlorincz) 28. února 2018
***
Pokud vám klient nechce říct rozpočet, tak to znamená jediné. Má málo.
— Jan Řezáč (@janrezac) 17. července 2018
Nejen marketing hýbe světem
Té věty se nelze nabažit:
“Ve vietnamské tržnici v Praze našli celníci padělky vína Sklepmistr”— Vilém Rubeš (@bigvilik) 23. července 2018
***
Nesnáším české školství! Matěj se v sedmé třídě v přírodopisu musí tupě učit, jaký je rozdíl mezi stvolem, stéblem a lodyhou (mmch. to si že školy pamatujete?), ale přitom není schopen poznat na louce ani deset kytek. #svetsezblaznil
— David Špinar (@dspinar) 15. dubna 2018
***
Důležité hlášení pro majitele webů: nikdo nechceme, aby nám váš web posílal oznámení. Nikdy.
S úctou, uživatelé internetu. Všichni.
— 🇺🇦 🇪🇺 Lukáš Pítra (@Lukaspitra) 5. září 2018
***
Když Netflix zavedl automatické přehrávání nového dílu 5 vteřin poté, co skončil předchozí, výrazně stoupl počet dílů sledovaných v řadě, protože lidi se musí aktivně rozhodnout NEpokračovat (A. Alter: Neodolatelné).
Je tohle důvod, proč lidi zůstávají v mizerných vztazích? 🤔
— Marie Háková (@sibiranka) 11. června 2018
***
Každý zaměstnanec by si měl daně a “pojištění” platit osobně. Z výzkumů totiž víme, že musíte-li platit osobně, začnete o tom extrémně uvažovat.
Kdyby zaměstnanec mající průměrnou mzdu musel každý měsíc posílat 17 685 Kč státu, tak by se asi začal ptát, co se s těmi penězi děje.
— Robert Le Veneur (Němec) (@RobertLeVeneur) 1. srpna 2018
***
Mám nový krém a poprvé na něm nepíšou, že omládnu. #copywriting by apoteka Havlík pic.twitter.com/r2J60I3YuE
— Michaela Weikertová (Mužíková) (@MichaelMuzikova) 29. ledna 2018
Markeťáci s kůží na trhu
Spouštíme nový pěkný projekt. Ve zkratce: Všechna videa, rozhovory a podcasty relevantní pro provozovatelé e‑shopu na jednom místě https://t.co/yXvIutnjkb
— Jindrich Faborsky (@Faborsky) 16. října 2018
***
Google is starting to release new #Search #Console to all users.
✅16 months of data
✅ Detailed index coverage report
✅ AMP status
✅ Job posting reportsCheck all new features on:https://t.co/w4Rzq5lnAa
— Filip Podstavec ⛏ (@filippodstavec) 8. ledna 2018
***
Jak vyděsit pořadatele? Odejít v úvodu přednášky že stage. A pak se vrátit se slovy: “Tohle byl váš potenciální zákazník, který navštívil špatné vstupní stránky.” #perf2020 #heartattack @Acomware
— ilincev (@ilincev) 22. května 2018
***
SEO vánoce začínají. Spouštím první a jediný podcast o SEO v češtině. Jinak byl to boj, bylo to mnohem těžší než jsme myslel a zdaleka nejsem u konce s učením se jak dělat podcasty. Zpětná vazba pro mne bude velmi cenná. https://t.co/yHXk8P7Dvq
— Pavel Ungr 🇨🇿 🔍 SEO konzultant, support 🇺🇦 (@PavelUngr) 9. prosince 2018
***
Neprobojovali jste se do našeho úzkého výběru? Možná se najdete v celkovém žebříčku TOP 118, který pracuje s již zmíněným indexem popularity. Napište nám, který tweet vás nejvíc pobavil a koho dalšího bychom případně měli zařadit do následujících ročníků našeho malého twitterového klání. A připomeňte si také TOP tweety roku 2017.