Nejlepší tweety online markeťáků za rok 2019

Rok 2019 by se dal v rámci Twitteru považovat za velmi plodný. Jaké příspěvky lámaly čtenářům jejich online srdce a co si rozhodně nechtěli nechat pro sebe? Pojďte se s námi podívat na ty nejúspěšnější tweety uplynulého roku.

Od modrého ptáčka na PROFICIO blog

Vybrat nahodile ty nejpopulárnější tweety může každý, o jejich úspěšnosti bychom ale mohli polemizovat dlouho. Proto jsme si na pomoc přizvali Python.

Napsali jsme speciální skript a ten během chviličky zpracoval příspěvky marketérů, které sledujeme, do přehledné tabulky. Sto nejúspěšnějších z nich jsme prošli, seřadili podle našeho vlastního indexu popularity a to nejzajímavější najdete právě v tomto blogu

A kdo se tedy umístil na bedně? Nejaktivnějším námi sledovaným marketérem roku se stal Vilém Rubeš s 2 846 tweety. Druhé místo obsadil Pavel Ungr s 496 statusy a pozadu nezůstali ani Pavlína Louženská, Jan Řezáč nebo Jan Tichý

Za zmínku stojí i aktivita. Zatímco v loňském roce jsme museli projít 7 107 tweetů, letos se marketéři na Twitteru tak trochu flákali – napsali jich totiž jen 6 423. 

Víte, že…

  • Twitter má 330 milionů aktivních uživatelů a 145 milionů jej používá každý den?
  • 63 % uživatelů je ve věku mezi 35 a 65 lety a 66 % tvoří muži?
  • Průměrně lidé tráví během jedné návštěvy na Twitteru 3,39 minuty?
  • V prvním kvartálu roku 2019 si aplikaci stáhlo 11,7 milionu lidí?
  • Každou sekundu se pošle téměř 5 800 tweetů? 
  • Nejoblíbenějším smajlíkem roku 2019 se stal 😂 – byl použitý více než 2 000 000 000×?
  • Nejpopulárnější účty patří Barracku Obamovi, Katy PerryJustinu Bieberovi.
  • Nejretweetovanějšímu příspěvku nechybí Měsíc, koťátko ani spousta užitečných informací? No, posuďte sami.

Něco mezi nebem a Zemí 

***

***

***

***

Vždycky se to nepovede

***

***

***

Trocha toho marketingu 

***

***

***

A nakonec pár tweetů, které se nám zkrátka líbily 

***

***

***

Vybíráme pomyslnou Miss sympatie Twitteru

V úvodu jsme zmínili náš vlastní index popularity. Co že to je? Žádnou vědu za tím nehledejte. Srdíčkům jsme přiřadili hodnotu 1 a retweetům hodnotu 5. A z výsledků vznikla naše speciální tabulka TOP 100.


Lucie Rajčanová

Má levá část srdce tepe pro obsah, pravá se vyžívá v grafice. Jsem vlastně takový firemní schizofrenik.