Nejpovedenější fotky markeťáků na Instagramu v roce 2017

Ohlédněte se s námi za rokem 2017 skrze jednu z nejoblíbenějších sociálních sítí. Z Instagramu jsme vytáhli ty nej statistiky, vybrali nejpovedenější příspěvky a podívali se do věštecké koule, co nás čeká v roce 2018.

Nejpovedenější fotky markeťáků na Instagramu v roce 2017
Nejpovedenější fotky markeťáků na Instagramu v roce 2017

Ohlédněte se s námi za rokem 2017 skrze jednu z nejoblíbenějších sociálních sítí. Z Instagramu jsme vytáhli ty nej statistiky, vybrali nejpovedenější příspěvky a podívali se do věštecké koule, co nás čeká v roce 2018.

Trocha čísel na začátek

  • Instagram v roce 2017 přesáhl 800 milionů aktivních uživatelů měsíčně,
  • nejpoužívanějšími hashtagy byly #love, #fashion a #photooftheday,
  • nejvíce reakcí získal National Geographic (127,43 milionů),
  • nejvíce followerů má samotný Instagram (226,76 milionů), téměř dvakrát víc než Selena Gomez na druhé příčce.

Na další zajímavé statistiky se můžete podívat na stránku Statista.com.

Nejpovedenější příspěvky loňského roku

Na začátku roku jsme dali dohromady účty všech markeťáků, které na Insta sledujeme, a vymáčkli z nich ty nej příspěvky. Pomohl nám i Agency report ZoomSphere. A jaké fotky nás zaujaly nejvíce?

Inspirace není nikdy dost

Když se do něčeho zakousneme, už nepustíme

Vánoce jsou o socializaci

Život v kanclu

 

Naši čtyřnozí spolupracovníci

A co nás čeká v roce 2018?

Kdo nebude používat stories, jako by nebyl

V roce 2017 přesáhl počet denně aktivních uživatelů 300 milionů. Číslo se zdá ještě větší vzhledem ke skutečnosti, že služba se rozjela až v březnu loňského roku. Pro úspěch na Instagramu se tak stories staly už nezbytnou součástí.

Mikroinfluenceři vládnou světu

Alespoň tomu instagramovému. Podle loňských statistik se 16 % uživatelů dozví o nové značce právě díky influencerům na Instagramu. Výhodou je, že nepotřebujete miliony sledujících. Stačí vám dobře zvolený mikroinfluencer se silnou základnou fanoušků.

Statistika není nuda

Pochopení publika a zaměření se na výkonnost obsahu bude důležitější než dřív. Instagram neustále mění algoritmy a snižuje přirozený dosah, bude proto potřeba optimalizovat, optimalizovat a znovu optimalizovat. Očekáváme ale, že Instagram svým uživatelům půjde naproti a v letošním roce se dočkáme výrazně vylepšených statistických pomůcek a aplikací. #welcome2018