Opět jsme prémiovým partnerem Googlu

Jen 3 procenta společností v Česku získávají od Googlu hodnocení Premier Partner. Proficiu se daří obhájit toto ocenění opakovaně už několik let. A rok 2023 není výjimkou.

Co bylo potřeba, abychom se zařadili mezi prémiové Google partnery? Stručně řečeno, musí za námi být vidět skvěle odvedená klientská práce. Konkrétně jde však o několik podmínek, které je nezbytné každý rok splnit. 

Lucie Mifková, která v Proficiu působí jako Digital Advertising Director, k tomu dodává: „Je pro nás čest patřit ke špičce v našem oboru, což opětovné získání odznaku Google Premier Partner dokazuje. Jednou z hodnotících podmínek je stav a optimalizace našich klientských účtů.”

Klienti Proficia díky tomu mají jistotu, že jejich účty jsou v dobrých rukou, mají zajištěný skvělý support a přístup k betám, které nejsou pro širší veřejnost dostupné.

Lucie Mifková

Digital Advertising Director

Jak nás Google hodnotí

V týmu musíme mít certifikované specialisty, kteří Google Ads kampaně nastavují. Dále se hodnotí objem budgetu na reklamu, který pro klienty spravujeme, a také výkon všech spuštěných kampaní. Správné nastavení a průběžná optimalizace reklam je tedy nezbytností.

Ale to není všechno. Abychom se řadili mezi top firmy, museli jsme uspět i v dalších hodnotících faktorech. Jde například o:

  • Meziroční růst reklamních investic u současných klientů.

  • Získávání nových klientů a udržení si těch stávajících.

  • Kombinace používaných služeb, například Display & Video 360.

Výhody pro nejlepší

Odznak Google Premier Partner dostávají jen 3 procenta nejúspěšnějších společností v zemi. A společně s ním přichází i několik výhod, které ocení také naše klienti. Díky exkluzivnímu přístupu k testovaným nástrojům využíváme náskok a beta verze nových služeb máme k dispozici dřív než ostatní.

Pro konzultace můžeme využít speciální strategickou podporu a máme přístup také na eventy, které Google pořádá. Výsledky nejrůznějších studií a know-how digitálních expertů tak vidíme z první řady.

„Bez důvěry našich klientů by ale nic z toho samozřejmě nešlo. Patří jim velký dík, stejně jako našemu skvělému PPC týmu, který se nepřestává učit a zlepšovat,” dodává Lucie Mifková.

PPC 09. 03. 2023