Jak nás Google hodnotí
V týmu musíme mít certifikované specialisty, kteří Google Ads kampaně nastavují. Dále se hodnotí objem budgetu na reklamu, který pro klienty spravujeme, a také výkon všech spuštěných kampaní. Správné nastavení a průběžná optimalizace reklam je tedy nezbytností.
Ale to není všechno. Abychom se řadili mezi top firmy, museli jsme uspět i v dalších hodnotících faktorech. Jde například o:
-
Meziroční růst reklamních investic u současných klientů.
-
Získávání nových klientů a udržení si těch stávajících.
-
Kombinace používaných služeb, například Display & Video 360.
Výhody pro nejlepší
Odznak Google Premier Partner dostávají jen 3 procenta nejúspěšnějších společností v zemi. A společně s ním přichází i několik výhod, které ocení také naše klienti. Díky exkluzivnímu přístupu k testovaným nástrojům využíváme náskok a beta verze nových služeb máme k dispozici dřív než ostatní.
Pro konzultace můžeme využít speciální strategickou podporu a máme přístup také na eventy, které Google pořádá. Výsledky nejrůznějších studií a know-how digitálních expertů tak vidíme z první řady.
„Bez důvěry našich klientů by ale nic z toho samozřejmě nešlo. Patří jim velký dík, stejně jako našemu skvělému PPC týmu, který se nepřestává učit a zlepšovat,” dodává Lucie Mifková.