Jak poznat kvalitní agenturu či specialistu na Heureku? Znovuobnovená certifikace je dobrým vodítkem, které by mělo ukázat, že budete mít po ruce opravdového profíka. Přečtěte si, co všechno musí odborníci znát a jak jsme se k nové certifikaci dostali právě my.
Jako dlouhodobí partneři Heureky se zapojujeme do „interní“ komunikace na Slacku. To nám umožňuje pokládat dotazy a efektivně řešit případné problémy našich klientů. Chystané změny tedy máme z první ruky, a tím dokážeme zabezpečit, že jsou na ně vždy připraveni.
Jednou z novinek, které jsme díky tomuto partnerství získali, je nová Heureka Certifikace. Ta nahrazuje dlouho nevyužívaný test a slouží k ověření znalostí jak specialistů, tak samotných agentur.
S kolegy v PROFICIU jsme si tuto příležitost nemohli nechat ujít. Já (Adam Funiok) i kolega Dan Sedláček jsme certifikací prošli a PROFICIO se tak může pyšnit certifikovaným partnerstvím s Heurekou.
Testování zahrnovalo celé spektrum úkolů:
- napojování,
- správnost dat v produktovém feedu,
- status Ověřeno zákazníky,
- prémiová služba Heureka Košík,
- externí služby typu Product Ads.
Od května 2021 musí tímto testem projít každý partner. Heureka chce totiž nabízet e-shopům výběr jen těch nejkvalitnějších odborníků.
Jsme profíci na srovnávače
Co to znamená pro naše klienty? Především to, že jsme experti v oblasti srovnávačů zboží. Ať už se jedná o samotné napojení e-shopu na Heureku, správu vašich kampaní či vylepšování výkonu, PROFICIO vám bude vždy k ruce. Jsme jednou z prvních agentur, která tuto novou certifikaci získala a v souvislosti s Heurekou jsme schopni zpracovat téměř cokoliv.
Pokud tedy máte jakékoliv trable s fungováním vašich kampaní na Heurece, neváhejte se nám ozvat. Zhodnotíme možnosti a navrhneme takové řešení, které bude pro váš sortiment nejvhodnější. Díky tomu vám z Heureky (ale i jiných srovnávačů zboží) přineseme maximum.