Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je předpokladem úspěšného webu. Získáte díky ní ucelené informace o tom, které vyhledávací dotazy uživatelé zadávají. Zjistíte, jak lidé pojmenovávají to, co nabízíte. Analýza se stane pevným základem pro budování nejen SEO, ale také například PPC nebo brandových kampaní.


Objevte, co lidé hledají

Bez práce nejsou koláče a bez klíčových frází není návštěvnost. Tak jednoduše by se dalo shrnout, proč je analýza klíčových slov důležitá. Je to takový průzkum, díky kterému získáte důležitá data obohacená o hledanost, pozice ve vyhledávačích, cílové stránky a další informace. A s tím se dá udělat hodně.

Jak zpracováváme analýzu klíčových slov

Žádná metoda pokus-omyl. Jedná se o systematický proces, při kterém vycházíme z osvědčených postupů a zkušeností.

Seznámení s klientem

Zdaleka nestačí potřesení rukou a uzavření smlouvy. Abychom se mohli pustit do práce, je potřeba klienta dobře znát. Důkladně se seznámíme také s oborem jeho podnikání. Do posledního detailu prostudujeme web, nabídku produktů/​služeb, konkurenci, trh a další data.

Sběr vhodných klíčových slov

Po vstupní analýze se pouštíme do získávání relevantních vyhledávacích dotazů. Vždy se jich snažíme nasbírat maximum. Proto se nespoléháme pouze na jeden zdroj, ale pracujeme hned s několika.

Zpracování shromážděných dat

Shromážděná data zpracujeme a roztřídíme do skupin podle klasifikačních kritérií. Vše doplníme o potřebné metriky, jako je hledanost v rámci jednotlivých vyhledávačů nebo CPC.

Závěry a doporučení

Výsledkem analýzy jsou doporučení a případné návrhy, jak vylepšit váš web. Může se jednat o změny ve struktuře nebo například namapování klíčových slov a zapracování do obsahu stránky.

Pomůžeme vám být vidět

Nezáleží na rozsahu ani oboru vašeho podnikání. S analýzou klíčových slov máme široké zkušenosti, a tak dokážeme přesně odhadnout časovou náročnost zpracování. Šetříme tím váš čas a peníze. Nezastaví nás ani slovenština, angličtina nebo němčina. Nebudeme vás zatěžovat obecnými dokumenty. Všechna doporučení jsou konkrétní a výstup přehledný do té míry, abyste si s ním případně dokázali sami poradit.

Co dalšího pro vás rádi zpracujeme

Kromě analýzy klíčových slov vám pomůžeme s dalšími aktivitami, které zlepší stav a celkové postavení vašeho webu.

Návrh struktury webu

Na základě dat z analýzy klíčových slov navrhneme vhodnou strukturu pro nový web nebo rozšíření struktury webu aktuálního.

Zapracování výsledků

Pomůžeme vám se zapracováním klíčových slov i laděním textů. Ve spolupráci s našimi copywritery zvolíme vhodnou tonalitu a styl.

Úprava PPC kampaní

Pozadu nezůstanou ani kampaně. Zpracovaná data z analýzy klíčových slov se dají skvěle využít k úpravě PPC kampaní.

Komplexní rozvoj webu z hlediska SEO

Zpracováním analýzy naše práce nekončí. Dokážeme navrhnout komplexní strategii, aby se web neustále rozvíjel.

Najdeme ta správná klíčová slova i pro vás