Stanovte si, o co usilujete

Co by vám měla PPC reklama přinést? Chcete maximalizovat zisky nebo spíš budovat povědomí o brandu? Důležité je mít jasně stanovený cíl. Někdy je prioritou maximalizace tržeb nebo zobrazení. Jindy je klíčové sledovat požadované cílové PNO nebo konkrétní cenu za konverzi. V některých případech můžeme pracovat s více cíli, které se navzájem doplňují. Jiné však dávat do kupy nelze, jelikož se vylučují.


Najdeme vám ty správné metriky

PPC systémy nabízí obrovskou škálů metrik, které lze využít pro optimalizaci. Jejich výběr však musí korelovat s tím, jak jsou nastavené cíle daného webu. Každá metrika znázorňuje něco jiného, a proto se nikdy slepě neupínáme jen na jednu. Rozdílně přistupujeme také k čistě výkonnostním a brandovým kampaním.

Výkonnostní kampaně

Mezi nejzákladnější metriky patří náklady, konverze, hodnota konverzí a PNO. Velmi důležité jsou také zobrazení, prokliky a CTR, CPC či cena za konverzi. Když je cílem růst marže, pracujeme také s novou metrikou PNM, která určuje podíl nákladů na marži.

Brandové kampaně

Pokud skrze PPC kampaně budujeme brandové povědomí, zajímají nás metriky zobrazení, prokliky, CTR, náklady, ale také konverze. V rámci brandových kampaní často nastavujeme mikrokonverze typu návštěva konkrétní stránky, scrolling stránky nebo doba strávená na stránce. Při propagování brandu pomocí videa sledujeme interakce nebo míru shlédnutí.

Nasměrujeme vás k cíli

Nejste si jistí, jak správně stanovit váš marketingový cíl? Nebo chcete propagovat výkonnostní reklamu, ale zároveň budovat povědomí o brandu? Poradíme, jak se vyznat v metrikách, a pomůžeme vám získat z vašeho webu maximum. Napište nám na info@proficio.cz nebo vyplňte náš kontaktní formulář.

A to není všechno

Více se o nás dozvíte na sociálních sítích