Najdeme vám ty správné metriky
PPC systémy nabízí obrovskou škálů metrik, které lze využít pro optimalizaci. Jejich výběr však musí korelovat s tím, jak jsou nastavené cíle daného webu. Každá metrika znázorňuje něco jiného, a proto se nikdy slepě neupínáme jen na jednu. Rozdílně přistupujeme také k čistě výkonnostním a brandovým kampaním.
Výkonnostní kampaně
Mezi nejzákladnější metriky patří náklady, konverze, hodnota konverzí a PNO. Velmi důležité jsou také zobrazení, prokliky a CTR, CPC či cena za konverzi. Když je cílem růst marže, pracujeme také s novou metrikou PNM, která určuje podíl nákladů na marži.
Brandové kampaně
Pokud skrze PPC kampaně budujeme brandové povědomí, zajímají nás metriky zobrazení, prokliky, CTR, náklady, ale také konverze. V rámci brandových kampaní často nastavujeme mikrokonverze typu návštěva konkrétní stránky, scrolling stránky nebo doba strávená na stránce. Při propagování brandu pomocí videa sledujeme interakce nebo míru shlédnutí.
Nasměrujeme vás k cíli
Nejste si jistí, jak správně stanovit váš marketingový cíl? Nebo chcete propagovat výkonnostní reklamu, ale zároveň budovat povědomí o brandu? Poradíme, jak se vyznat v metrikách, a pomůžeme vám získat z vašeho webu maximum. Napište nám na info@proficio.cz nebo vyplňte náš kontaktní formulář.