Kdo je naším klientem
Z nabídky společnosti XELLA existuje mezi lidmi povědomí zejména o Ytongu. A bohužel ne moc přesné. Je známý jako bílá tvárnice pro obvodové zdi a šikovná příčkovka do interiéru. Nabízí přitom mnohem víc! A o tom jsme potřebovali přesvědčit nejen české, ale i rakouské stavebníky.
Dvě země, dva stavební plány
V Rakousku se domy z Ytongu nestaví tak často jako u nás. Proto jsme museli nejdříve přitáhnout pozornost a zaujmout potenciální zákazníky. Jak se nám podařilo 5× překonat plán v získání kontaktů? Sepsali jsme pro vás postup i výsledky do samostatné case study.
Pro český trh jsme potřebovali jiný přístup. Ytong je tu sice oblíbený, ale naším cílem bylo, aby všichni věděli, že jde o komplexní stavební systém, který přináší řadu výhod. Navíc je k němu zdarma balíček služeb usnadňující celý proces stavby. Tak jsme se do toho s vervou pustili.
Začínáme projektem
Cíle, se kterými za námi klient přišel, zahrnovaly zvýšení počtu leadů a návštěvnosti webu. Nejdůležitější konverzí byl formulář „Chci nejvýhodnější nabídku“.
Ten byl na první pohled opravdu obsáhlý a působil závazným dojmem. Zajistit větší počet vyplnění a odeslání formuláře bylo opravdu velkou výzvou.
V prvním roce jsme se proto rozhodli zvýšit návštěvnost a počet odeslaných leadů. Stanovili jsme si nárůst návštěvnosti alespoň o 20 % a počtu leadů minimálně o 30 %.
Cíle ale nebyly příliš ambiciózní, a tak jsme už další rok pracovali s vyššími KPI.
Cesta k dosažení stanovených cílů
Abychom mohli splnit klientova přání a vlastní cíle, bylo naším úkolem:
- Správně nastavit Google Analytics a tracking kampaní.
- Spustit PPC kampaně ve vyhledávání.
- Začít s cílenou display a video reklamou na podporu brandu.
- Rozvíjet sociální sítě a obsah.
- Připravit kvalitní landing page pro spuštění nového produktu a začít se sběrem leadů.
- Zpracovat precizní remarketingovou strategii pro pokrytí celého funnelu.
Potřebujete také připravit marketingovou strategii? Zvládneme vše od performace, přes kreativu až po přehledné vyhodnocení a reporting. Stačí se ozvat.
Čísla rostla jak dům z Ytongu
Přestože jsme se v počátcích potýkali se složitějším procesem schvalování, typickým pro velké korporace, pozitivní výsledky se projevily velmi brzy. Zvolená strategie měla úspěch, cíle stanovené dle předchozího meziročního vývoje jsme výrazně překonali.