Využíváte všech možností na Google My Business? Informujte o změnách v rámci Covid-19

Google před časem do firemních profilů přidal řadu novinek. Díky nim snadno informujete svoje zákazníky o tom, co se u vás děje. Podívejte se s námi na to, o co konkrétně se jedná.

Dodržujete hygienická opatření?

Dejte o tom všem vědět. Klikněte na záložku Informace, kterou najdete na levé straně. Dále se dívejte po odstavci s názvem Možnosti služeb. Doporučujeme vyplnit informace ze sekce Zdraví a bezpečnost. Můžete všem sdělit, že se u vás používají roušky, měří teplota nebo interiér dezinfikujete. Využijte také informací o tom, zda poskytujete služby na místě nebo online

Dané informace se zobrazují přímo v mapách, ale i ve vyhledávání.

Dejte vědět o zvláštní otevírací době

Změnila se vaše otevírací doba? Rozvážíte jídlo nebo máte online otevírací dobu? Přidejte ji do firemního profilu. V Google My Business jsou nové možnosti zveřejnění variant otevírací doby. Stačí si vybrat podle oboru vašeho podnikání. 

Aktuální informace o Covid-19

Nově kromě klasických příspěvků jako jsou novinky, nabídky, události či produkty můžete přidat informace týkající se epidemie. Vše co se u vás děje, dejte vědět vašim zákazníkům z první ruky. 

Situace se mění každý týden, podniky zavírají a otevírají. Stejně tak se mění otevírací doba spolu se zákazem vycházení. Pomozte svým zákazníkům a informujte je o tom, kdy a jak k vám mohou přijít nebo jakým způsobem u vás objednají.

Dostupnost vašich služeb

Na úvodní straně profilu, konkrétně pod záložkou Domů, najdete odstavec s možností dát vědět, zda je vaše firma v provozu a další informace. Jednoduše zaklikněte ano, nebo ne. 

Pokud ještě výše zmíněné novinky nemáte vyplněné, je nejvyšší čas to napravit. S tím, jak rychle se situace mění, je teď důležitější než kdy dřív udržovat informace o vás stále aktuální. Usnadněte svým zákazníkům cestu k vám a vše jim naservírujte ať nemusí důležité věci složitě hledat.


Kateřina Ligasová

Věnuji se optimalizaci stránek a linkbuildingovým strategiím. Mám na starost i firemní profily na Google My Business a Firmy.cz. Snažím se, aby si zákazníci našli cestu právě k vám.