Pryč je doba, kdy na výběr byly pouze reklamy ve vyhledávací síti, která v Česku nikdy nebyla moc lokalizovaná. V současnosti máme v rámci PPC široké hrací pole. Pojďte se přesvědčit.
Kde najdete Audience Ads?
Audience Ads představují formu obsahové reklamy zobrazující se na nativních umístěních Microsoftu. Jde například o MSN, Microsoft Outlook, Microsoft Edge a partnerské weby Microsoftu. Jedná se o responzivní reklamy a mohli bychom je přirovnat k Discovery Ads na Googlu.
Máme na výběr
S Audience Ads se můžete setkat ve dvou formách – rozšíření vyhledávacích kampaní a samostatné kampaně.
- Pro jednoduchost přidal Microsoft možnost rozšířit stávající kampaně ve vyhledávání pomocí obrázků. Jakmile je toto rozšíření nastavené, stačí u vyhledávací kampaně zaškrtnout možnost Audience Ads a sledovat statistiky. Nad kampaněmi pak máme částečnou kontrolu díky modifikátorům nabídek pro Audience Ads.
-
Za Proficio doporučujeme druhou možnost, a to nastavení separátní kampaně přímo pro Audience Ads. Výhodou je kontrola nad rozpočtem, strukturou a biddingem. Můžeme i jednodušeji porovnávat výsledky a přínos reklam, protože jejich výsledky vidíme přímo na úrovni kampaně.
Využijte produktový feed
Stejně jako u Google Ads můžeme v rámci Discovery kampaní využívat produktový feed, máme tuto možnost i v Audience Ads.
Nezobrazí se pouze responzivní formáty, tedy obrázek s textem, ale získáme i předem vybrané produkty s jejich cenou, nadpisem a s odkazem na vstupní stránkou přímo na zobrazené zboží.
Jak na to? Stačí mít nahraný produktový feed v Microsoft Merchant Center a při nastavování kampaně zaškrtnout jeho využití.
Nepřestávejte testovat a měřit
Pro nejefektivnější optimalizaci je lepší kampaně více segmentovat. Doporučujeme kampaň s produktovým feedem zcela oddělit od kampaně bez produktového feedu. Díky tomu lze adekvátně vyhodnotit přínos.
Můžeme pak například zjistit, že kampaň s produktovým feedem má zásadně horší výsledky. Pak nezbývá než na feedu zapracovat či nechat spuštěnou pouze kampaň bez něj.
Při zapojení feedu také doporučujeme zvážit, zda chcete v reklamách zobrazovat celý sortiment, nebo jen určitý segment produktů.