Zápisky z Content First: Jak dostat obsah na první místo

Na konferenci Content First vyrazil skoro celý obsahový tým. Očekávali jsme nálož nových trendů a praktických řešení v obsahovém marketingu. Domů jsme přivezli čtyři bločky plné poznámek. Pojďte se podívat, co jsme se dozvěděli, a jestli není na čase si pořídit vlastního messenger bota. Celý příspěvek

Performance 2020: Pečujte o své zákazníky a vyhnete se chmurným statistikám

Na počátku června se v Praze uskutečnila největší konference v Česku zaměřená na PPC. Mluvilo se především o vývoji výkonnostního marketingu a o budování vztahu se zákazníky. Souhrn těch nejzajímavějších přednášek jsme pro vás připravili v článku.

Celý příspěvek

Den programatiky: Dokonalé cílení a optimalizace v televizi, počítači i telefonu

„Bez programatiky se v příštích 20 letech neobejdete,” zaznělo na úvod 2. ročníku konference o programatické reklamě. My jsme si z ní přivezli spoustu informací a novinek z mediálního prostředí. Které přednášky nás ale zaujaly nejvíce?

Celý příspěvek

By voko? By Design aneb Zápisky z bratislavské konference

Špičkoví designéři ze všech možných koutů světa se sešli v Bratislavě, aby se podělili o své zkušenosti. My jsme na konferenci By Design samozřejmě také nemohli chybět. A jak se nám líbila? Není divu, že byly lístky během chvíle vyprodány.

Celý příspěvek

YouTube mění pravidla hry

YouTube je největším internetovým serverem pro sdílení videí, a tudíž má i nezanedbatelné slovo v rámci e-commerce scény. Proto je každá změna na této platformě ostře sledována a ocitá se pod palbou reakcí. Za poslední dva měsíce došlo ke změnám, které se propíraly napříč celým světem internetu a určitě jste některou zaregistrovali. Vyznáte se ale ve všech? K jakým největším změnám gigant přistoupil a co způsobily?

Celý příspěvek