Jaké používat bannery pro reklamu na YouTube

YouTube patří mezi největší hráče mezi platformami pro sledování videí. S více než 5 miliony uživateli tak již konkuruje televizním kanálům. Reklama na YouTube je však mnohem dostupnější. Jaké formáty bannerů můžete na tomto webu používat?

Překryvné reklamy

Tyto bannery, označované také jako In video banner, se zobrazují při přehrávání videa. A to jen u prověřeného a kvalitního obsahu partnerů. YouTube má v České republice a po světě tisíce partnerů z řad hudebních vydavatelství, TV stanic, filmových společností i jednotlivců – profesionálních autorů.

Bannery na YouTube - ukázky

Na těchto místech můžete na Youtube inzerovat bannery

Požadavky na reklamu

  • Rozměr překryvného banneru: 468×60 nebo 728×90
  • Povolené formáty:
    • .swf
    • .gif
    • .jpg maximálně do verze flash player 11.5 (SWF 18, AS2 or AS3)
  • Pozadí a hlavní objekty musí být transparentní (s max 80% alpha).
  • Text a animace se mohou objevit maximálně do 70px a musí být neprůhledné.
  • 12 fps, pokud je použita časováosa animace
  • 24 fps, když je celá aplikace v AS2/AS3 (bez časové osy)Youtube-banner

Doprovodné bannery

Ty se zobrazují na stránce společně s přehrávanými videi. Mohou doprovázet videoreklamu či překryvný banner.

Rozměry

  • 300×60 – doprovází videoreklamu.
  • 300×250 – zobrazuje se spolu s překryvným bannerem. Podporuje stejné formáty + rich media.

Chcete se dozvědět více o display reklamě? Přečtěte si některý z článků o přípravě bannerů, které vyšly na našem blogu.

Dominik Neckař

Dominik Neckař

Starám se převážně o výkonnostní PPC kampaně. Ale zabývám se i Videoreklamou a Display kampaněmi.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *