Tipy na přípravu bannerů pro internetovou reklamu

Zajímá vás, jaké bannery používat v online reklamě? Jestli můžete stejné bannery použít v Google Adwords i v Skliku? A kde všude je možné prostřednictvím bannerů inzerovat? Pak čtěte dále.

Co vám display reklama umožňuje?

Bannery používané v display reklamě patří mezi nejúčinnější nástroje online marketingu. Tato internetová reklama se velmi dobře cílí. A díky grafickému ztvárnění umožňuje lépe vyzdvihnout propagovaný produkt, posílit značku inzerenta a hlavně zaujmout. Vložení výzvy k akci lépe nasměruje návštěvníka k tomu, co na vašich stránkách má udělat a značně zvyšuje míru konverze. I tato reklama má však svá pravidla. Ta vám představíme v tomto článku.

Jaké rozměry bannerů používat v Google Adwords?

V Google Adwords si už nyní vystačíte pouze se třemi rozměry bannerů:

  • Široký banner 728×90
  • Vkládaný obdélník 300×250
  • Široký sloupec 160×600

Do ostatních rozměrů si inzertní systém upraví reklamu sám. Jaké jsou další možnosti a novinky v inzerci? Jak zabránit, aby Google upravoval bannery do nežádoucích rozměrů? To se dozvíte v tomto článku.

banner pro adwords – PROFICIO Marketing

Jak takový banner pro Adwords může vypadat

Jaké rozměry bannerů používat v Skliku?

Reklamní systém Seznamu se od Google Adwords v mnohém liší. Jednou z odlišností jsou i rozměry display reklam. Na Skliku potřebujete rozměrů mnohem více, protože neumí bannery automaticky upravit. Některé rozměry jsou navíc v jeho obsahové síti naprosto unikátní. Proto jsme sepsali článek, kde najdete vše potřebné.

Jaké bannery vytvářet pro reklamu na Facebooku

Pro reklamu na Facebooku platí řada pravidel, která ji odlišuje od ostatních inzertních systémů. Jelikož jsou reklamy zobrazovány formou příspěvku s textovým popisem, tak je množství textu v samotném obrázku omezeno. Kolik ho můžete do kreativy umístit a jak předejít jejímu zamítnutí se dozvíte v článku zaměřeném na inzerci na Facebooku.

Reklama na Facebooku – newsfeed, mobil, pravý sloupec

Ukázky inzerce na Facebooku

Jaké používat bannery pro reklamu na Youtube

Youtube patří mezi největší hráče mezi platformami pro sledování videí. S více než 5 miliony uživatelů tak již konkuruje televizním kanálům. Reklama na Youtube je však mnohem dostupnější. A propagace nemusí probíhat pouze prostřednictvím videí. Jaké formáty bannerů můžete na tomto webu používat? To a další informace jsme pro vás sepsali do speciálního článku.

Technické požadavky a obecné podmínky pro schválení display reklamy

Vedle povolených rozměrů má display reklama i další pravidla, která musíte dodržet. Jinak vám hrozí, že se vaše reklama mezi potenciální klienty nedostane. Díky tomuto seznamu požadavků na reklamu se vám nic takového nestane.

Jaké jsou doporučené postupy pro nejlepší výsledky vaší display reklamy

Z našich zkušeností s bannerovou reklamou jsme dali dohromady několik tipů pro efektivnější propagaci. Nahlédnout pod pokličku, jak děláme display reklamu v PROFICIU a získat cennou inspiraci můžete v tomto článku.

Pojďme si to zrekapitulovat

Díky tomuto článku se můžete dozvědět:

Pokud by vám něco z toho nebylo jasné, neváhejte nám napsat do komentářů. Rádi vám poradíme.

Martin Smutek

Martin Smutek

Obsahovému marketingu se věnuje od roku 2012, kdy spoluzaložil portál FairList.cz. Na něm vybudoval svého času největší jazykový blog v ČR, který získal i řadu mezinárodních ocenění. Od roku 2015 pomáhá klientům PROFICIA získávat věrné zákazníky obsahovým marketingem.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *