Jaké rozměry bannerů používat v Skliku

Reklamní systém Sklik se od AdWords Google Ads v mnohém liší. Jednou z odlišností jsou i rozměry display reklam. Proto jsme pro vás sepsali, jaké možnosti bannerové inzerce v této síti máte.

Co by vás mohlo překvapit

Vedle standardních rozměrů můžete na Skliku využít i formáty specifické pro reklamu na Seznamu. Rozhodnutí o tom, jaké využijete, je jen na vás. Pokud ale má reklama plnit svůj účel – abyste byli co nejvíce vidět – pak bude řešení jednoduché. Využít všechny.

Rozměry reklam na Skliku, které využijete i v Google Ads:

  • banner 468×60,
  • široký banner 728×90,
  • velký obdelník 930×180,
  • vkládaný obdélník 300×250,
  • široký sloupec 160×600,
  • půlstránková reklama 300×600,
  • velký mobilní banner 320×100,

Rozměry v Skliku podle počtu zobrazení:

  • 480×300,
  • 300×250,
  • 300×600,
  • 970×310,
  • 300×300,
  • 320×100,
  • 930×180,
  • 970×210,
  • 160×600,
  • 728×90,
  • 468×60.

Bannery pro mobilní zařízení:

  • 300×250,
  • 300×300,
  • 320×100.

Tyto rozměry můžete použít i pro RTB. V Ads však né.

Rozměry bannerů na Skliku – ukázka
Takto vypadají jednotlivé rozměry bannerů pro Sklik

V čem se liší?

Na Skliku, narozdíl od Google Ads, nehledejte podporu HTML5. Reklamní síť Skliku má nižší počet webů, než Google Ads, ale už neplatí, že jsou zde horší možnosti cílení. U CZ kampaní se mnohdy setkáte s tím, že Sklik funguje řádově lépe než Google Ads. 

Chcete se dozvědět více o display reklamě? Přečtěte si některý z článků o přípravě bannerů, které vyšly na našem blogu.

Dominik Neckař
Dominik Neckař

Vedu display tým PROFICIA. Vymýšlím digitální strategie a starám se o plánování brandových kampaní klíčových klientů.