Jaké rozměry bannerů používat v Skliku

Reklamní systém Sklik se od Google Adwords v mnohém liší. Jednou z odlišností jsou i rozměry display reklam. Proto jsme pro vás sepsali, jaké možnosti bannerové inzerce v této síti máte.

Co by vás mohlo překvapit

Vedle standardních rozměrů můžete na Skliku využít i formáty specifické pro reklamu na Seznamu. Rozhodnutí o tom, jaké využijete, je jen na vás. Pokud ale má reklama plnit svůj účel – abyste byli co nejvíce vidět – pak bude řešení jednoduché. Využít všechny.

Rozměry reklam na Skliku které využijete i v Google AdWords:

  • Banner 468×60
  • Široký banner 728×90
  • Čtverec 250×250
  • Velký obdélník 336×280
  • Vkládaný obdélník 300×250
  • Široký sloupec 160×600
  • Půlstránková reklama 300×600
  • Velký mobilní banner 320×100

Rozměry, které letí pouze na Skliku:

  • 300×300
  • 468×282
  • 600×190
  • 930×180
  • 970×310

Tyto rozměry můžete použít i pro RTB. V AdWords však ne.

Rozměry bannerů na Skliku – ukázka

Takto vypadají jednotlivé rozměry bannerů pro Sklik

V čem se liší?

Na Skliku, narozdíl od Google AdWords, nehledejte podporu HTML5 a Flashových formátů grafiky. Jediné pohyblivé obrázky které Sklik podporuje jsou .GIF.

I proto doporučujeme spíše RTB. Reklamní síť Skliku má menší zásah, obsahuje menší množství webů a jsou zde horší možnosti cílení. Mimo remarketing tak inzerce ztrácí na efektivitě.

Chcete se dozvědět více o display reklamě? Přečtěte si některý z článků o přípravě bannerů, které vyšly na našem blogu.

Dominik Neckař

Dominik Neckař

Starám se převážně o výkonnostní PPC kampaně. Ale zabývám se i Videoreklamou a Display kampaněmi.

2 komentáře u „Jaké rozměry bannerů používat v Skliku

  1. SH

    Dobrý den,
    je informace, že Sklik nepodporuje HTML5 formát aktuální? Skutečně jej nelze v obsahové síti Skliku využít?
    Předem děkuji.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *