Léto je v plném proudu, ale na srovnávačích zboží okurková sezóna rozhodně nehrozí. Některé zbožáky provedly zajímavé změny a vypustily novinky, o kterých si v následujících řádcích povíme víc.
Automatické doplňování kreditu na Heurece
Jednou z nejlepších novinek, které tento rok přišly, je automatizace, po které mnoho klientů i specialistů volalo již nějakou dobu. Heureka aktuálně umožňuje, podobně jako Google Ads, uložit si kreditní kartu a při vybití kreditu na určitou úroveň automaticky natáhnout peníze.
Na tomhle projektu Heureka hezky zamakala a vyřešila i problém s příliš nízkou hladinou kreditu (původně se peníze stahovaly při 200 Kč). Můžete si tak nyní užívat nerušené inzerce. Obzvlášť pokud ji už máte vyladěnou a bidujete.
Visual Search na Bianu, ve vedlejší roli pixel
Znáte to. Líbí se vám pohovka, ale nemůžete si vzpomenout na přesný název či typ. Visual Search vám v tu chvíli přijde jistě vhod. Stačí do rozhraní nahrát obrázek, na kterém je co nejpodobnější varianta hledaného produktu. Biano obrázek zanalyzuje a dodá vám seznam, ve kterém dost možná bude figurovat i vaše vysněná pohovka.
Tuto vychytávku najdete na každé stránce Biana a jistě ji na první pohled poznáte. V bíločerném minimalistickém designu se růžová prostě neztratí.
Biano má evidentně chuť v AI vychytávkách pokračovat i nadále a v PROFICIU se těšíme, co ještě přinesou. Věříme, že prostoru je hodně.
Jako další novinku tu máme Biano pixel, který se funkcí podobá všem ostatním pixelům – optimalizuje inzerci dle návštěvnosti a umí upravovat nabídky v kategoriích podle zájmu zákazníků.
Podle prvních reakcí ve zbožákové skupině se však něco nepovedlo a některé e-shopy to stálo jejich působení na tomto srovnávači. V PROFICIU takovou zkušenost zatím nemáme a Biano nám vcelku slušně funguje i nadále. Jak je to u vás?
Letní – okurková – sezóna? Ale kdeže
Léto je pro většinu e-shopů, které spravujeme, poměrně klidovým obdobím. Jedná se tak o ideální čas na práci specialistů. Máme možnost maximálně optimalizovat data, která posíláme do jednotlivých systémů. Využijte toho a dejte svoje data před sezónou do pucu.
Nejčastěji bývá prostor v cenotvorbě, kterou rozhodně doporučujeme nepodceňovat. Pomůže vám s ní například nástroj Azor od našich partnerů z Datawepsu, nebo nově vzniklý Pricing Fox, který můžete jednoduše napojit s Mergadem. Specialisté určitě ocení přesný přehled, s jakými maržemi mohou pracovat, a tím pomůžou optimalizaci vaší inzerce.
Rozhodně by se také nemělo zapomínat na obrázky. Jejich kvalita nemusí být vždycky odpovídající nebo se občas do feedu vůbec nepropisují. Na srovnávačích samotných to problém být nemusí, ale do Google nebo Facebook feedů jsou stoprocentně potřeba. Zajímá vás, zda máte všechny obrázky vyplněné? Zeptejte se svého specialisty a zkontrolujte to.
Nezapomínejte také na automatický bidding, kterému jsme se detailně věnovali v jednom z předchozích článků. Jedná se o velmi dobrý způsob, jak pomoci tržbovosti.
Nejste si jistí, jestli je to vhodné pro váš projekt? Pokud máte dostatek spárovaných produktů a jste na produktových kartách dalšími obchody, rozhodně je dobré udělat audit a zvážit tuto možnost k implementaci.
Nebojte se také experimentovat. Využíváte například affiliate služby? Jednou z největších výhod tohoto typu služeb je možnost inzerce s přesně daným CPA. Ve výsledku tak můžete nabízet své produkty za nižší cenu a vydělávat na nich více, protože vždy víte, kolik vás bude každá objednávka stát.
Tuto službu v PROFICIU provozujeme pro některé z našich klientů a partnerů a rádi vám s přihlášením do affiliate pomůžeme, a to například přes službu Vivnetworks, ve které spolupracujeme například s partnery Fann, Adrop nebo Pneuboss.