Nejčastější dotazy ohledně Google CSS programu

Vlastní Comparison Shopping Service (CSS) program spustilo PROFICIO už v roce 2020. Od té doby jsme pomohli řadě firem zvýhodnit jejich reklamy. Nově jsme od Googlu získali nejvyšší ocenění Premium Partner. Chcete také ušetřit až 20 procent nákladů v produktových kampaních na Googlu? Řekneme vám, jak na to.

Co je to CSS program?

Program Comparison Shopping Service (CSS) vzniknul před několika lety. Evropské komise totiž požadovala, aby Google poskytoval ve výsledcích vyhledávání stejný prostor ostatním produktovým srovnávačům jako své službě Google Shopping. Proto tehdy Google přišel se svým systémem, který umožňuje inzerovat produkty na Googlu o 20 procent výhodněji. 

Proč se zapojit přes CSS partnera?

Je to jednoduché. Při inzerování přes CSS program bude vaše cena za proklik v produktových kampaních Googlu až o 20 nižší. Získáte tak větší dosah i počet prokliků, ale zaplatíte stejnou cenu.

Jak se projeví změna CSS partnera?

Na první pohled téměř nic nepoznáte 

Na první pohled téměř nic nepoznáte. Změní se pouze text pod hodnocením jednotlivých produktů v Shopping kampaních. Produkty stále směřují na váš web, stejně tak proces inzerce zůstává stejný.

Kolik zaplatím za získání slevy?

Celá 20% sleva se propisuje přímo do vaší ceny za proklik. Za zařazení do našeho CSS programu si účtujeme drobný měsíční poplatek. Jeho výši vypočítáme individuálně dle počtu inzerovaných produktů a celkové útraty v nákupních kampaních.

Jaký je princip inzerování prostřednictvím CSS partnera?

Služby porovnávání zboží (CSS) mohou vytvářet nabídky na umístění reklam v Google Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání Google jménem obchodníků, které zastupují. Nákupy Google vytvářejí nabídky jménem obchodníků stejným způsobem jako ostatní služby CSS.

To znamená, že můžete využívat reklamy v Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání. 

Jak složité je zapojení do CSS?

Pro přesun nákupních kampaní pod CSS vám stačí potvrdit jedním e‑mailem přesun účtu Merchant Centra. Nepotřebujeme žádné přístupy –⁠ ani do vašeho Google Ads účtu.

Jak získám slevu pro nákupní PPC kampaně na Googlu?

Napište nám e‑mail s předmětem „Mám zájem o CSS“ na info@proficio.cz a my už se o vše postaráme.

 


Jiří Novák

Jirka má v PROFICIU na starost rozvoj aktivit u největších klientů a vedení našich accountů. Zodpovídá za to, aby tým plnil stanovené marketingové cíle, které povedou k dosažení těch byznysových. To vše tak, aby se klientům investice maximálně vyplácela.