Nejčastější dotazy ohledně Google CSS programu

PROFICIO spustilo vlastní Comparison Shopping Services (CSS) program. Ušetřete až 20 % nákladů v produktových kampaních na Googlu. Co je to vlastně CSS program a co vám může nabídnout? 

Co je to CSS program?

V reakci na rozhodnutí Evropské komise Google spustil program, který umožňuje inzerovat produkty na Googlu až o 20 % levněji. Komise totiž požaduje, aby Google poskytoval ve výsledcích vyhledávání stejný prostor ostatním produktovým srovnávačům jako své službě Google Shopping.

Jaké má výhody zapojení přes CSS partnera?

Sníží vám ceny za proklik v produktových kampaních Googlu až o 20 %. Za stejnou cenu tak získáte větší dosah i počet prokliků.

Jak se projeví změna CSS partnera?

Na první pohled téměř nic nepoznáte 

Změní se pouze text pod hodnocením jednotlivých produktů v Shopping kampaních. Produkty stále směřují na váš web, stejně tak proces inzerce zůstává stejný. 

Kolik zaplatím za získání 20% slevy?

Celá 20% sleva se propisuje přímo do vaší ceny za proklik. Za zařazení si účtujeme drobný měsíční poplatek. Jeho výši vypočítáme individuálně dle počtu inzerovaných produktů a celkové útraty v nákupních kampaních.

Jaký je princip inzerování prostřednictvím CSS partnera?

Služby porovnávání zboží (CSS) mohou nyní vytvářet nabídky na umístění reklam v Google Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání Google jménem obchodníků, které zastupují. Nákupy Google vytváří nabídky jménem obchodníků stejným způsobem jako ostatní služby CSS.

To znamená, že můžete využívat reklamy v Nákupech na hlavní stránce s výsledky vyhledávání. 

Zdroj: support.google.com/merchants/answer/7558973?hl=en

Jak složité je zapojení do CSS?

Pro přesun nákupních kampaní pod CSS vám stačí potvrdit jedním e-mailem přesun účtu Merchant Centra. Nepotřebujeme žádné přístupy, ani do vašeho Google Ads účtu.

Jak získat slevu pro nákupní PPC kampaně na Googlu?

Napište nám s předmětem Mám zájem o CSS“ na jiri.novak@proficio.cz a my už se o vše postaráme.


Jiří Novák

Jirka má v PROFICIU na starost rozvoj aktivit u největších klientů a vedení našich accountů. Zodpovídá za to, aby tým plnil stanovené marketingové cíle, které povedou k dosažení těch byznysových. To vše tak, aby se klientům investice maximálně vyplácela.