Nejpovedenější marketingové fotky z Instagramu roku 2016

Na začátku týdne jsme se ohlédli za nejzajímavějšími příspěvky na Twitteru roku 2016. Dnes se podíváme na jinou sociální platformu, a sice Instagram. Podívejte se na nejvychytanější příspěvky markeťáků na Instagramu z uplynulého roku.

Jak jsme vybírali

Neměli jsme v plánu si to nijak ztěžovat. Proto jsme použili 3 zdroje, kde jsme nej fotky hledali:

  • U lidí, které na Insta sledujeme,
  • přes ty nejmarketáčtější hashtagy, které nás napadly,
  • u agentur, které se dostaly do Agency reportu Zoomsphere.

A toto jsme našli.

Sladký život markeťákův

Práce markeťáka nejsou jen strasti, ale naštěstí hlavně slasti. Někdy doslova. Posuďte sami.

https://www.instagram.com/p/BMgiZ-xhskp/

https://www.instagram.com/p/BKDCcOXDaJJ

https://www.instagram.com/p/BKAWdGRhlyr/

Pohled z druhé strany

Nahlédněte pod pokličku toho, jak vznikají marketingová kouzla. U některých z nich totiž stojí za pohled nejen výsledek, ale také jejich tvorba.

https://www.instagram.com/p/BJdMACpgbtO/

https://www.instagram.com/p/BGEOrGXqgcC/

https://www.instagram.com/p/BENx4CbNrE3/

https://www.instagram.com/p/BKDBaMogESH/

https://www.instagram.com/p/BLBlsHcDHAF

Trocha inspirace

Když do své práce vkládáte nejen rozum, ale také srdce, na výsledku se to projeví.

https://www.instagram.com/p/BOPQ8oEh73r/

https://www.instagram.com/p/BOUC5EcAdVQ/

https://www.instagram.com/p/BNWX4Avh6kp/

https://www.instagram.com/p/BKnKG_rB8Qf/

Absolutní vítěz

Aneb ta nejvíc nejlajkovanější marketingová fotka na Instagramu.

https://www.instagram.com/p/BCSZZdtw1ZT

Speciální cena č. 1

Z nostalgie jsme se rozhodli vybrat nejzajímavější post z letošního Marketing Festivalu.

https://www.instagram.com/p/BL5kKL2B5D8

Speciální cena č. 2

Ta zůstane doma. Dostává ji nejúspěšnější příspěvek na našem Instagramu.

https://www.instagram.com/p/BEDeCvOIm_f/

Nedostal se váš oblíbený příspěvek do výběru? Podělte se o něj s námi.


Michaela Kosičová

Připravuji pravidelný newsletter s novinkami z online marketingu a udržuji vás v obraze. Klientům pomáhám získat zákazníky na první přečtení, protože první dojem je jen jeden.