Největší letošní kampaň Bezrealitky online i v outdooru

Bezstarostné bydlení? Kdo by ho nechtěl. V nové kampani pro klienta Bezrealitky ukazujeme, že najít vysněný byt, dům či pronájem nemusí být složité. Pro studenty, milovníky rušného středu města ani pro mladé rodiny.

Společně s klientem Bezrealitky jsme připravili novou kampaň, která je pro letošek největší. Na jednoduchých vizuálech a claimech ukazujeme, v čem všem jsou služby Bezrealitky příjemnější a jednodušší – bez provize, bez starostí nebo bez háčků

Odkazujeme tak na nejčastější příběhy klientů, které se reálně odehrávají. Například mladých lidí, kteří si poprvé mohou dovolit pronajmout větší byt. Nebo majitelů domácích mazlíčků, kteří si snadněji najdou nájem, kde se bude líbit i jejich psovi nebo kočce. 

Hledali jsme jednoduchou informaci, která na první pohled podtrhne to, v čem jsme nejlepší. Těm, co nás znají, připomene, proč by se Bezrealitky měly stát místem první volby. Novým klientům pak vysvětlí, v čem jsme lepší než realitní kanceláře, realitní servery nebo třeba sociální sítě a bazary. 

Ondřej Strada

e-commerce manažer, Bezrealitky

S kampaní míříme hlavně na internet, kde využíváme bannery a branding největších zpravodajských serverů. S videospoty se uživatelé setkají i v reels a story formátech na Instagramu a Facebooku

Své zastoupení bude mít také Pinterest a témata studentského spolubydlení se objeví i na TikToku, kde je důležitá cílová skupina mladých lidí. 

Bezrealitky, to je náš love brand, za kterým vidíme spoustu lidských příběhů, a v tomto duchu jsme také koncipovali kreativní část kampaně. Takto pojatý koncept nabízí prakticky nevyčerpatelnou zásobu všech možných motivů, proč se lidé stěhují, proč hledají nové bydlení, a věříme, že se nám jej povede do budoucna rozvíjet stejně jako doteď – bez starostí, bez háčků, zato s radostí.

Ivan Peterka

Ivan Peterka

Creative Director, Proficio

Mimo online svět bude kampaň k vidění i na outdoorových plochách vybraných měst.

Kreativa PPC SEO 10. 08. 2023