Hledá se RTB Specialist

Jsi RTB specialista nebo specialistka, skvěle ovládáš DV360 a chceš se posouvat dále? Máme pro tebe ideální příležitost, díky které budeš pracovat na zajímavých klientech, vystoupíš z rutiny specialisty a budeš se rozvíjet i mimo samotnou optimalizaci kampaní.

Pozice

Full-time

Město

Brno / Praha

Máme kanceláře v Brně, Praze, Ostravě, Plzni i Českých Budějovicích

Adresy kanceláří

Mám zájem

Je jedno kolik let zkušeností máš a jaká je tvá pozice v e-mailovém podpisu. Nesmíš se bát výzev a musíš chtít růst. Plány do budoucna máme velké a nyní hledáme člověka, který se rychle doroste do seniorní/​vedoucí role a bude součástí týmu, o kterou se budeme moci opřít.

Budeš mít na starost komplexní projekty a očekávat budeme aktivní a inovativní přístup. Pokud tedy rád sleduješ novinky, testuješ nové přístupy, vyhodnocuješ kampaně do posledního detailu a přemýšlíš, co příště ještě vylepšit, pravděpodobně hledáme právě tebe. 

Jaké budou tvé úkoly

  • V DV360 budeš spravovat ty nejkomplexnější klienty z našeho portfolia.
  • Budeš se zapojovat do tvorby návrhů kampaní a mediaplánu.
  • S business development managery a stratégy budeš pracovat na přípravě tendrových prezentací.
  • Výsledky svých kampaní budeš obhajovat před klienty.
  • Budeš navrhovat a následně implementovat řešení pro různé (často nestadardní) situace na míru našim klientům.

Chci poslat CV

PPC tým v akci
PPC tým v akci

Co by ti nemělo chybět

  • Chceš se specializovat na RTB. Budeš se zdokonalovat ve všem – od plánování přes realizaci až po správu kampaní. Učení se nových věcí tě bude provázet neustále.
  • Máš pokročilé znalosti platformy DV360. Campaign Manager, Adfrom, případně další platformy a především GMP nástroje jsou výhodou.
  • Víš, jak fungují digitální kampaně. Znáš alespoň základy PPC reklamy a ani Google Analytics ti není cizí.
  • Přemýšlíš “out of the box” a vyhodnocuješ kampaně v kontextu celého marketingového mixu.
  • Žiješ online marketingem a sleduješ marketingové trendy. Nepřestáváme testovat, co zafunguje a přivede víc leadů.
  • Jsi týmový hráč. Všichni táhneme za jeden provaz, a tak čekáme, že budeš s ostatními sdílet svoje nápady a know-how. 
  • Je na tebe spolehnutí. Dodržuješ deadliny a co řekneš, to platí. Pracujeme s mnoha online nástroji, tasky delegujeme v Asaně a poctivě trackujeme čas.

Hledáme ideálně člověka na full-time, ale pokud preferuješ zkrácený úvazek, jsme otevření dohodě. Stejně tak budeme rádi, když se s tebou budeme potkávat v našich kancelářích v Praze nebo Brně, ale ani remote práce u nás není problém.

Seznam se s Gabčou
Seznam se s Gabčou

S kým budeš spolupracovat

Honza Svoboda pracuje na pozici Head of Brand Advertising. V online marketingu si toho za 6 let praxe vyzkoušel opravdu hodně a v Proficiu má teď na starosti brandovou část DIGADu. 

Mým cílem je přivádět do Proficia zajímavé klienty, zvyšovat tak expertízu v týmu a zároveň vědět, že odvádíme tu nejlepší práci na trhu. Pokud máš ambice plánovat, řídit a vyhodnocovat kampaně, které mají smysl a přináší výsledky, a pořád se ve své práci posouvat dál, budu se těšit na viděnou u pohovoru!

Jan Svoboda

Jan Svoboda

Head of Brand Advertising

Seznam se s Gabrielou Keprtovou, která v Proficiu pracuje už přes tři roky a působí na pozici Programmatic Team Leader. Se svým týmem spravuje hlavně brandové a prospectingové kampaně v obsahové síti a na YouTube. Dostanou se i k perličkám typu Spotify a DOOH. Právě s Gabrielou budeš v úzkém kontaktu a budete společně pracovat na našich nejsložitějších projektech.

Programmatic je neuvěřitelně zajímavý, dynamický a komplexní obor, který pro mě představuje každodenní výzvu. S každou ukončenou kampaní naše expertíza roste a přicházejí další ještě zajímavější projekty. Pokud se nebojíš zabrat, rád na sobě neustále pracuješ a přemýšlíš out of the box, tak je pro tebe tahle pozice to pravé

Gabriela Keprtová

Gabriela Keprtová

Programmatic Team Leader

Co tě čeká v týmu 

RTB tým má aktuálně 4 členy, kteří se starají o programmatic nákup reklamních ploch pro klienty Proficia. Jedná se především o brand awareness kampaně, ve kterých se snažíme zaujmout a být vidět. Využíváme nástroje, jako je třeba Google Marketing Platform – především DV360 a CM360, ale také AdForm. 

Každý člen týmu má na starosti své klienty, o které se stará od A do Z – od návrhu strategie a mediaplánu přes nastavení až po pravidelnou optimalizaci a vyhodnocení. 

Programmatic je pestrý a dynamický obor a my se neustále rozvíjíme, abychom s ním drželi krok a nabídli našim klientům to nejlepší. Naším denním chlebem jsou displejové a YouTube kampaně, čas od času využíváme taky online rádia, Spotify nebo DOOH.

Chceš vědět, jak vypadají naše RTB projekty? Tak se podívej na náš blog.

Co nabízíme

Na benefity určitě nezapomínáme a hodně dbáme na work-life balance. Můžeš využívat nejen multisportku a firemní lekce jógy, ale třeba i odborné konzultace v rámci psychohygieny

Každopádně věříme, že benefity nejsou ten důvod, proč lidé do Proficia nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Rozhodně dostaneš vše potřebné, aby ses cítil dobře. Ale to hlavní, co nabízíme, je: 

  • Volnost a důvěra. Pracovní dobu si přizpůsobíš svým potřebám. Netrváme na tom, že musíš sedět v kanceláři od osmi do pěti. 
  • Patřičné ohodnocení. Jak už jsme psali, makáme a jedeme naplno. Zároveň ale víme, že za tvrdou práci musí přijít patřičná odměna. U nás to není jen klasická fráze, a tak konkrétní možnosti probereme na pohovoru.
  • Vzdělávání. Rozvoj lidí je pro nás priorita i nezbytnost. Proto o něm pouze nemluvíme, ale reálně se každý v týmu může rozvíjet v mnoha různých směrech relevantních k jeho práci. 
  • Inovace a nápady. Naším cílem je se neustále posouvat. Nejen v tom, jak silné je naše marketingové know-how, ale také jak fungujeme interně. Pokud jsi iniciativní člověk, co má nápady a chce věci měnit k lepšímu, prostor u nás určitě dostaneš. 
  • Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Rutina nám určitě nehrozí, protože nás ženou naše sny být lepší. 
  • A k tomu máme samozřejmě i teambuildingy a jiné srandy. Na to, jak se po práci umíme bavit, se podívej na náš Instagram.

Kdo jsme

Během 11 let působení v marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Cíleně jsme pracovali na tom, abychom se z klasické agentury proměnili v silnou marketingovou a poradenskou skupinu. V současnosti ji tvoří také UX a webové studio PORTA design a Databy, tým specializovaný na BI a Data Science

V Proficiu pracuje přes 170 odborníků na marketing. Aktuálně máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě, Českých Budějovicích, Vídni a Varšavě. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepších agentur v Česku, ale na hranicích se naše plány a ambice rozhodně nezastavují.

A to přináší spoustu příležitostí pro schopné lidi. Jak vidí fungování a vizi Proficia CEO Petr Halík?

Měníme se v organizaci, která pokrývá celý marketing, consulting a technologie. Pro úspěšné fungování Proficia byla a vždy bude zásadní velká expertiza a neustálé rozvíjení know-how.

Petr Halík

Petr Halík

zakladatel a CEO

Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

Pro Proficio jsou zásadní tyhle 4 věci:

1. Týmovost. Když najdeš nějakou novinku, sdílíš ji s ostatními. Probíráme spolu úspěchy i neúspěchy. Pokud kolega vidí, že nestíháš, pomůže ti. A úplně automaticky to funguje i obráceně.

2. Svoboda a spolehlivost. Máme jen pár doporučení, kdy je dobré komunikovat s klienty nebo jak být k dispozici ostatním kolegům. Jinak je to všechno na domluvě. Máme svobodu, která ale vyžaduje spolehlivost.

3. Proklientský přístup. Bez klientů bychom nemohli fungovat, proto je pro nás důležité, abychom pro ně byli neustále partnerem. Jsou dobrá období, jsou krizové momenty, a musíš se s tím umět popasovat. 

4. Entuziasmus. Chce to zápal pro obor a chuť se posouvat. Nestačí, když odbušíš hodiny. Ostatní v Proficiu to totiž baví a vždycky jde poznat, když to má člověk jinak.

Užiješ si s námi skvělé firemní akce
Užiješ si s námi skvělé firemní akce

Jak se připojit do týmu Proficia

Projdi si náš LinkedIn, podívej se na nové case studies nebo si prohlédni život v Proficiu na Instagramu – ať víš, do čeho jdeš.

A pak nám dej vědět, že máš zájem:

  1. Ve formuláři níže přilož CV nebo vyplň odkaz na tvůj LinkedIn profil. Rádi se podíváme na tvou dosavadní práci, takže můžeš přiložit i portfolio svých projektů.
  2. Ozveme se ti a v ideálním případě si domluvíme pohovor. Samozřejmě se můžeme domluvit na online schůzce v čase, který ti vyhovuje.
  3. Projdeme tvá očekávání a naši představu. Také probereme tvoje dosavadní zkušenosti.
  4. Pokud nám to bude ladit, dáme ti konkrétní nabídku.
  5. A jakmile kývneš, vyřešíme formality a pustíme se do toho společně.

Těšíme se na tebe.

P. S. Veškerá komunikace probíhá v souladu s našimi pravidly

Dej nám o sobě vědět

Eva Nečasová

+ 420 770 147 208

Nepotřebujeme nutně jak CV, tak i profil na LinkedIn. Stačí nám jen jedno z toho a výběr necháme na Vás.
LinkedIn nebo životopis
Budeme rádi, když v pár větách popíšete, proč si myslíte, že by to mezi námi mohlo fungovat 😊 Oceníme i informaci o možném datu nástupu.

Odesláním formuláře souhlasíte s poskytnutím osobních údajů.