Google se rozhodl v Evropě od poloviny října pro úpravu rozložení karty Nákupy ve vyhledávání. Důvodem je, že samotná karta, představující srovnání konkurenčních e‑shopů, není tak oblíbená jako klasické zobrazení reklam, které obvykle generuje většinu prokliků z kampaní.
Hlavní změna se tak bude týkat rozložení na placené a neplacené výsledky. Zobrazování produktů zdarma pod placeným vyhledáváním by mělo napomoct především malým a středním inzerentům. Dá se očekávat, že tato změna přinese okolo 5 % prokliků navíc.
Pokud se chcete začít zobrazovat v platformách Google, musíte se stát členy jejich programu. Jestliže již máte založený Merchant Center a v něm nahraný feed, stačí v levém navigačním panelu přejít na Růst > Správa programů a aktivovat Inzerujte své produkty bezplatně na platformách Googlu.
Chcete s nastavením inzerce pomoct?
Napište nám e‑mail s předmětem „Mám zájem o Platformy Google“ na jiri.novak@proficio.cz a my se o vše postaráme.
A přečtěte si také článek Jak vyřešit zamítnuté produkty v Google platformách, pokud používám CSS. :)