Google se rozhodl v Evropě od poloviny října pro úpravu rozložení karty Nákupy ve vyhledávání. Důvodem je, že samotná karta, představující srovnání konkurenčních e-shopů, není tak oblíbená jako klasické zobrazení reklam, které obvykle generuje většinu prokliků z kampaní.
Hlavní změna se tak bude týkat rozložení na placené a neplacené výsledky. Zobrazování produktů zdarma pod placeným vyhledáváním by mělo napomoct především malým a středním inzerentům. Dá se očekávat, že tato změna přinese okolo 5 % prokliků navíc.
Pokud se chcete začít zobrazovat v platformách Google, musíte se stát členy jejich programu. Jestliže již máte založený Merchant Center a v něm nahraný feed, stačí v levém navigačním panelu přejít na Růst > Správa programů a aktivovat Inzerujte své produkty bezplatně na platformách Googlu.
Chcete s nastavením inzerce pomoct?
Napište nám e-mail s předmětem „Mám zájem o Platformy Google“ na jiri.novak@proficio.cz a my se o vše postaráme.
A přečtěte si také článek Jak vyřešit zamítnuté produkty v Google platformách, pokud používám CSS. :)