Employee Performance Management
Každý dobrý manager by měl mít performance management, coby základní dovednost pro vedení lidí, v malíčku. Velmi často tomu tak ale není a poměrně běžně tomu nepřispívá i vedení firmy. Neexistuje vize, strategické cíle, roční cíle atd. a stejně tak se netlačí na to, aby se jasně vědělo, na čem lidé dělají a jak jsme schopni jejich výkon měřit.
Pokud ale nemáte cíle, nejste schopni měřit, zda vaši lidé pracují tak, jak očekáváte. A i oni sami neví, jak si vedou. Vše je pak hodně vágní, nekonkrétní a tím pádem i nefunkční. My jsme schopni se podívat na vaše současné nastavení celé této oblasti a poradit jak vnést do všeho jasný systém, který umožní lepší řízení výkonu lidí.
Co zanalyzujeme
Na co se zaměříme
Jak docílit toho, aby vaši zaměstnanci dosahovali vrcholných výkonů a ještě u toho byli šťastní a spokojení? Víme, jak na to!
Podíváme se na to svrchu
Na úvod bychom se podívali na to, jak to nyní v rámci performance managementu ve firmě funguje z pohledu shora dolů. Bude nás zajímat jak vypadá vaše vize, jaké jsou roční celofiremní cíle, cíle oddělení, jak se vše dále propadává až k jednotlivým lidem a celkově odhalit systém, který u vás v tomto směru funguje.
Vyhodnotíme vaši vyhodnocování
Dále musíme prozkoumat, jak vůbec cíle zapisujete po technické stránce. Máte je v Excelu nebo používáte specializované nástroje? Obojí má své výhody i nevýhody, které s vámi probereme.
Pochopíme vaši dosavadní práci s cíli zaměstnanců
Jedete pouze KPI, rozlišujete projekty zvlášť, používáte něco z OKR, máte u vás metodiku VAK, nebo úplně něco jiného? To vše je potřeba pochopit, abychom mohli s celou agendou pomoct. Jsme pak samozřejmě schopni poradit a představit jednotlivé způsoby práce s cíli. Např. OKR je metodika Googlem proslavená, všemi vzývaná, ale zřídka kdy správně používaná. Jaké jsou hlavní výhody tohoto systému, jaký je rozdíl mezi OKR a KPI, jak by se při zavádění OKR mělo postupovat? I s těmito otázkami budeme schopni poradit.
Vyhodnotíme, jak sbíráte data
I v rámci adaptace se dá ledacos měřit. V tomto směru zjistíme, jaká data aktuálně sbíráte a jak s nimi dále pracujte. Samozřejme poradíme jak postavit dotazníky pro nováčky v rámci zkušební doby, poradíme na co se ptát a najdeme ideání míru, abychom zjistili co potřebujeme, ale nezahltili nováčky neustálým vyplňováním.
Podíváme se na procesy
Máte kvartální systém, pravidelné 1:1 kde se nad cíli bavíte se svými lidmi, jak vše vyhodnocujete a dále nastavujete, jak to funguje na úrovni managementu? Abychom byli schopni relevantrně poradit, musíte znát i tento detail.
Ověříme si fungování manažerů
Jako vždy vše stojí a padá s tím, jak k tomu přistupují manageři samotní. Bude nás zajímat, jestli byli na této témat nějak proškoleni, zda víte, jak si nyní stojí v rámci performance managementu, nebo i jestli oni samotní mají cíle týkající se právě tohoto tématu.
Naši specialisté
Kdo se o vás postará
Blogové články