Webová analytika

Jak jsme přednášeli o Search Term automatizaci

Na nedávném PPC Restartu, který zaznamenal rekordní účast, se náš Lukáš rozpovídal o tom, jak se mu podařilo usnadnit PPC specialistům rutinní a časově náročnou práci. Vytvořil nástroj, přesněji řečeno soubor skriptů, který spolupracuje s Google Sheets a plní předem definované kroky. Jaké to jsou a proč se do toho vůbec pustil?

Celý příspěvek

Vyzkoušejte online kurzy (MOOC) z oblasti UX designu

Vyzkoušeli jste už nějaký MOOC? Pod touhle zkratkou se schovávají massive open online courses. Jsou to vzdělávací kurzy dostupné online, obvykle zdarma a pro neomezený počet účastníků. Ukážeme vám detailněji několik z těch, které se zaměřují na oblast user experience. A to jak pro začátečníky, tak pro zkušenější UXáky.

Celý příspěvek

Jak zapracovat výsledky z uživatelského testování

Spousta papírů s poznámkami, hodiny nahraných videí a případně také postřehy pozorovatele, který se testování účastnil. Takový je výstup uživatelského testování. Jak dát všechny materiály dohromady, aby to mělo kýžený efekt?
Celý příspěvek

Jak na uživatelské testování

Uživatelské testování je jedna z našich nejčastěji používaných metod pro analýzu chování. Ať už máte prezentační stránky nebo e-shop, určitě jste slyšeli, že byste ho měli testovat na svých uživatelích, ale jak na to? Provedeme vás procesem uživatelského testování, abyste si ho mohli alespoň v omezené míře udělat sami. Celý příspěvek

Když jsou webovky udělané od boku

Touha po ušetření času, úspoře nákladů nebo přílišná důvěra v designéra. Pokud při vytváření webu trpíte podobnými představami, nemusí se vám to v konečném důsledku vyplatit. Jak se vyhnout nákladnému redesignu webu hned od začátku? Přečtěte si naše rady a zkušenosti. Celý příspěvek

Report výsledků online marketingu a co do něj

Přemýšleli jste někdy nad obsahem měsíčního reportu? Jaké výsledky online marketingu vystihnou to nejdůležitější, a co by naopak report jen zbytečně nafukovalo? Tady jsou metriky, které do reportu doporučujeme my. Je to kritické minimum proto, abyste se rychle dostali do obrazu a mohli sledovat měsíční a meziroční trendy. Celý příspěvek