Co by si měl z CopyCampu odnést každý, kdo na něm nebyl

V článku z loňského CopyCampu jsem tak nějak slíbil, že se zúčastním i toho letošního. A já sliby tak nějak plním. Proto jsem sepsal všechno, co mi běželo hlavou na letošním ročníku konference, která se rychle a jistě stala mou srdeční záležitostí. Celý příspěvek

Červnový newsletter: Jak aktuální změny ovlivní trendy v online marketingu?

V červnovém newsletteru se podíváme na hlavní události ve světě online marketingu. Alza.cz končí na Heurece, Google rozšiřuje počet znaků v textových reklamách, Facebook rozšiřuje možnosti live videí a na Instagramu vzniknou firemní profily. Celý příspěvek

Bitva na české e-commerce scéně? Heureka.cz se spojí s Rockaway

Českou e-commerce scénou hýbe spojení srovnávače Heureka s investiční skupinou Rockaway Capital. Fúze probíhá již několik měsíců, až teď však přináší zajímavý posun. Ten začal schválením od ÚOHS (se závazky), které vyústilo v odchod e-shopu Alza.cz z Heureky a spuštění kampaně Bezheureky.cz. Celý příspěvek

Květnový newsletter: Pište texty, které lépe prodávají

V květnovém newsletteru se snažíme, abyste psali lepší texty. Dozvíte se, jaké jsou rozdíly mezi měřením konverzí Facebooku a Google Analytics, jestli se na Facebooku vyplatí prodávat, nebo jen budovat komunitu fanoušků. A nevynecháme ani report z konference AdWorld Experience. Přečtěte si newsletter na našem blogu. Celý příspěvek

Co nového jsme si přivezli z Itálie – AdWorld Experience

Letos se v Bologni opět konala jedna z nejprestižnějších PPC konferencí v Evropě, které jsme se zúčastnili i minulý rok. Vloni se Jirka zaměřil převážně na téma e-commerce či shopping kampaní. Já jako milovník skriptů a informatiky jsem se letos těšil převážně na automatizaci, o které se naštěstí mluvilo dost. Celý příspěvek

Pište lepší výzvy k akci ve vašich inzerátech (tahák pro CTA)

Výzvy k akci (CTA) jsou nedílnou součástí inzerátů v PPC. Z našich zkušeností víme, že inzeráty říkající lidem co udělat mají mnohem větší proklikovost než ty bez CTA. Napsat dobrou výzvu je však někdy těžší, než se může zdát. Proto pro vás máme několik osvědčených rad. Celý příspěvek

Je změna domény pohromou pro SEO vašeho webu?

Mnoho společností se z nějakého důvodu rozhodne pro změnu domény, na které běží jejich firemní prezentace či e-shop. Často si však neuvědomují následky, které to přinese jejich webu. V lepším případě na několik měsíců, v tom horším se web do původního stavu nemusí dostat již nikdy. Celý příspěvek

1. stránka z celkem 612345...Poslední »