Konference

Co nám utkvělo v hlavě po Content First

Po úspěšném loňském ročníku jsme se nemohli dočkat dalšího. A nezklamal. Nechyběly případové studie, ani zvučná jména. Nahlédněte do našich zápisníčků z konference Content First. Mluvilo se o nativních reklamách, milionovém dosahu bez koruny propagace i záchraně kočičky v Praze.  Celý příspěvek

Postřehy ze SEO jako Brno: Technické SEO

Po skončení Nekonference 2018 a 2 hodinách pauzy doplnil den nabitý marketingovými informacemi Filip Podstavec svou přednáškou. V rámci série setkání organizačně pojmenované „SEO jako Brno“ se tentokrát probírala technická stránka věci webů, její vliv na SEO, a jak obrátit kormidlo ve svůj prospěch.

Celý příspěvek

Výlet 4 mušketýrů na CopyCamp

V pořadí už osmý svátek všech copywriterů měl tentokrát podtitul „jeden za všechny, všichni za jednoho”. Psaní totiž není jen práce osamělého vlka, ale dotýká se grafiků, SEO, analytiků a všech dalších, kteří chtějí chytnout zákazníky za srdce. Jakou inspiraci jsme si pro svou práci z Prahy přivezli? V následujících řádcích se o ni rádi podělíme. Celý příspěvek

Proč stojí za to ujet 2 351 kilometrů a účastnit se Web Summitu?

V listopadu se v Lisabonu uskutečnila největší technologická konference na světě Web Summit. Promluvilo na ní více než 1 200 odborníků ze všech koutů planety. Co to je Kronkiwongi? Jak získat 15 000 000 followerů za 15 měsíců? Po čem touží mileniálové? Přečtěte si, jaké novinky konference přinesla a co čeká online marketing v budoucnu. Celý příspěvek

Datum publikace: | Rubrika: Konference

Zápisky z Content First: Jak dostat obsah na první místo

Na konferenci Content First vyrazil skoro celý obsahový tým. Očekávali jsme nálož nových trendů a praktických řešení v obsahovém marketingu. Domů jsme přivezli čtyři bločky plné poznámek. Pojďte se podívat, co jsme se dozvěděli, a jestli není na čase si pořídit vlastního messenger bota. Celý příspěvek

Performance 2020: Pečujte o své zákazníky a vyhnete se chmurným statistikám

Na počátku června se v Praze uskutečnila největší konference v Česku zaměřená na PPC. Mluvilo se především o vývoji výkonnostního marketingu a o budování vztahu se zákazníky. Souhrn těch nejzajímavějších přednášek jsme pro vás připravili v článku.

Celý příspěvek