Co nám utkvělo v hlavě po Content First

Po úspěšném loňském ročníku jsme se nemohli dočkat dalšího. A nezklamal. Nechyběly případové studie, ani zvučná jména. Nahlédněte do našich zápisníčků z konference Content First. Mluvilo se o nativních reklamách, milionovém dosahu bez koruny propagace i záchraně kočičky v Praze.  Celý příspěvek

Postřehy ze SEO jako Brno: Technické SEO

Po skončení Nekonference 2018 a 2 hodinách pauzy doplnil den nabitý marketingovými informacemi Filip Podstavec svou přednáškou. V rámci série setkání organizačně pojmenované „SEO jako Brno“ se tentokrát probírala technická stránka věci webů, její vliv na SEO, a jak obrátit kormidlo ve svůj prospěch.

Celý příspěvek

Když jsou webovky udělané od boku

Touha po ušetření času, úspoře nákladů nebo přílišná důvěra v designéra. Pokud při vytváření webu trpíte podobnými představami, nemusí se vám to v konečném důsledku vyplatit. Jak se vyhnout nákladnému redesignu webu hned od začátku? Přečtěte si naše rady a zkušenosti. Celý příspěvek

PROFICIO newsletter: Jaké pupeny vykvetly tento měsíc na marketingovém poli?

Je tu PROFICIO měsíčník a v tom květnovém vám poradíme s přechodem na nový web. Rozebereme Firmy.cz. Zjistíte, co nového chystá Facebook nebo jak kliknutím zálohujete Instagram. Nenechte si ujít i velký srovnávací test e-shopových systémů, jejich affiliate kampaně či případovku pro Nutella.
Celý příspěvek

PROFICIO newsletter: Nastartujte firemní YouTube a rozjeďte soutěže na Facebooku

V online světe pořád rezonuje GDPR a v návaznosti na to končí známá služba Spolužáci.cz. Přečtěte si o efektivní správě firemních účtů na YouTube nebo se inspirujte pokračováním soutěže, kterou jsme de-facto vylepšili. Poznejte osobního pomocníka Timiho a dáme vám i tip na klávesové zkratky, které oceníte při práci.
Celý příspěvek

Jak správně optimalizovat YouTube kanál

YoutTube je celosvětově druhý největší vyhledávač. Výsledky z něj zobrazuje Google i Seznam. Můžete na něm podpořit své SEO aktivity nebo Care fázi. Poznejte s námi možnosti optimalizace firemního kanálu a zjistěte, na co při tvorbě a propagaci videí nezapomínat. I když většina principů platí všeobecně, rady pro začínající YouTubery zde nehledejte.

Celý příspěvek