Víte, jak firmu prezentovat na LinkedInu? Máme pro vás pár tipů

LinkedIn můžeme bez servítek považovat za nejpopulárnější profesní síť na světě. Počet uživatelů přesahuje 590 milionů a každou vteřinu přibudou 2 další. V České republice používá LinkedIn více než 1,2 milionu uživatelů. Proč má smysl založit si firemní profil, a jak z něj vytěžit co nejvíc?

Celý příspěvek

Queen jako lamač srdcí a reklamních rekordů

Nejen z rádií, ale i televizních spotů zní songy legendární kapely Queen už desítky let. Objevily se v propagacích na hotely, auta nebo žvýkačky a suverénně patří mezi nejpoužívanější interprety v historii reklamy. Vybrali jsme pro vás několik z těch, které díky Queen dostaly pořádný říz.

Celý příspěvek

Nejlepší tweety online markeťáků v roce 2018

Co nejvíc zahýbalo twitterovými účty markeťáků v roce 2018? Vybrali jsme pro vás příspěvky, u kterých se roztrhl pytel se srdíčky a retweety. Jsou seriózní i zábavné, z oboru i ze života. A podle počtu reakcí rozhodně stojí za připomenutí.

Celý příspěvek

Formáty inzerce na YouTube

Proč bychom měli chtít inzerovat na YouTube? Není to jenom internetový server pro sdílení videí, ale zároveň také druhý největší vyhledávač na světě. MEDIAN uvádí, že v České republice díky němu dokážeme zasáhnout až 67 % obyvatel ve věkovém rozpětí 15–69 let.

Celý příspěvek

5 tipů na zvýšení efektivity kampaní na Facebooku

Hledáte konkrétní tipy, jak posunout propagaci na Facebooku na vyšší level? Zajímá vás, jaké nové funkce vám ušetří peníze, které možná zbytečně platíte za využívání externích nástrojů pro úpravu kreativy? Máme pro vás několik tipů.

Celý příspěvek

Instagram se stále zdokonaluje. Jakým směrem se ubírá?

Facebook si uvědomuje svoji klesající popularitu, a tak čím dál víc prosazuje Instagram. Počet jeho uživatelů strmě stoupá, a proto jsou na místě i vylepšení zpříjemňující jeho každodenní používání. Jaké novinky se na této sociální síti objevily za poslední dobu?

Celý příspěvek

Postřehy z Forum Media 2018

Letos jsme měli možnost zúčastnit se Forum Media – konference byznysové komunikace zaměřené na média. Line up řečníků vrcholových marketingových a mediálních manažerů nás zaujal, a tak vám přinášíme shrnutí několika zajímavě podaných témat očima našeho kolegy Dominika.

Celý příspěvek

Jak jsme přednášeli o Search Term automatizaci

Na nedávném PPC Restartu, který zaznamenal rekordní účast, se náš Lukáš rozpovídal o tom, jak se mu podařilo usnadnit PPC specialistům rutinní a časově náročnou práci. Vytvořil nástroj, přesněji řečeno soubor skriptů, který spolupracuje s Google Sheets a plní předem definované kroky. Jaké to jsou a proč se do toho vůbec pustil?

Celý příspěvek